در مراسم افتتاحیه جشنواره مادر از بازیگر پیشکسوت سینما تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین جشنواره فیلم و عکس مادر شب گذشته در پردیس چهارسو برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فاطمه گودرزی بازیگر و دبیر جشنواره، شمسی فضل‌اللهی بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر و تلویزیون، هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و عده‌ای از هنرمندان و بازیگران برگزار می‌شد پس از پخش سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیاتی از قرآن کریم مجری برنامه از فاطمه گودرزی دبیر جشنواره دعوت به سخنرانی کرد.

گودرزی پس از خیرمقدم به حاضران گفت: می‌خواهیم شب زیبایی برای شما رقم بزنیم.

وی با عذرخواهی از غیبت یکی از هنرمندان گفت: ایران دررودی به دلیل مشکلی که داشت نتوانست در این مراسم حاضر شود ولی قول حضور در مراسم اختتامیه را داد.

پس از سخنان گودرزی کلیپ معرفی داوران بخش عکس عکس‌های ارسالی به جشنواره مادر پخش شد.

مجری برنامه حاضران مراسم را به اجرای موسیقی فولکلور دعوت کرد.

پس از اجرای موسیقی داوران بخش فیلم در یک کلیپ معرفی شدند و پس از معرفی با مجری برنامه با بیان بیوگرافی و سپس کلیپ سانس‌های بازیگری شمسی فضل‌اللهی از وی دعوت کرد.

پس از پخش کلیپ مجری برنامه ابراز احساسات و واکنش‌های این بازیگر برای حاضران توصیف کرد وی به روی صحنه آمد.

این بازیگر پیشکسوت بیان کرد: از حضور همه شما تشکر می‌کنم همچنین از کسانی که مدت‌هاست در تلاشند تا چنین شبی برگزار شود و می‌دانید آسان نیست. اشعار مجری برنامه نگذاشت که بدون اشک چشم به روی صحنه بیایم ممنونم از این که به یاد ما بودید هر چند که هیچ کس در این جا به جا نیست و همه قرار است سفر کنند این گذران زندگی را با سختی و متانت سپری می‌کنیم ای کاش انسان همیشه از خواب بیدار شود و تا دیر نشده به خودش بیاید.

وی در ادامه بیان کرد: یادم رفت که در این مراسم از خداوند تشکر کنم از طبیعت خانواده و زندگی. دیشب در حال خواندن شعری از سهراب سپهری بودم و در حال حاضر هم با بغض به روی صحنه آمدم لازم بود کسی یاد مادران سینما بیافتد من از این یادآوری تشکر می‌کنم ما حرف‌هایی داریم البته گله‌گزاری نیست فقط می‌خواهم بگوییم ما شاهد عوض شدن دیدگاه سینماگران به سینما و زندگی هستیم در فیلم‌ها افراد در حال جنگ‌ با هم دیگر هستند و انگار این افراد پدر یا مادری ندارد که در هنگام سختی و ناراحتی با انها صحبت کند و پای درد دل‌شان بنشیند.

وی بیان کرد: من شمسی فضل‌اللهی متولد آذر 1320 هستم برخی از سایت‌ها در بیوگرافی من اشتباهاتی داشتند که امیدوارم آن را درست کنند خوشحالم که در اینجا با شما صحبت می‌کنم و در سال‌های آینده روزی نیست که جشنواره مادر چه طور برگزار می‌‌شود.

پس از سخنرانی‌ فضل‌اللهی مجری برنامه از فاطمه گودرزی مرجان اشرفی‌زاده علی اعلایی و مهدی یارمحمدی برای بزرگداشت این بانوی بازیگر دعوت کرد.

پس از اعطای لوح تقدیر و هدیه یادبود از طرف جشنواره مادر مجری اعلام کرد: موسسه هنرمندان پیشکسوت برای این بازیگر هدایایی تهیه کرده است.

پس از دادن یک عکس یادگاری از جشن تولد سال گذشته این بازیگر که در یک قاب با فرزندش ایرج نوذری ثبت شده بود عباس عظیمی رئیس موسسه هنرمندان پیشکسوت برای دادن هدیه دیگر این موسسه دعوت شد.

فضل‌اللهی بار دیگر از این اقدامات تشکر کرد و گفت: اعضای این گروه و مسئولان آن بسیار افرادی نازنینی هستند و سال گذشته هم در آذر ماه برای من جشن تولد گرفتند از این که در کنار چنین بزرگوارانی هستم از خدا ممنونم از آقای عظیمی تشکر می‌کنم که چقدر مهربانانه با هنرمندان پیشکسوت رفتار می‌کنند.

پس از تقدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت از این بازیگر گروه موسیقی پاپ دعوت به اجرای موسیقی شد که در این گروه سید مهدی حسینی برادر شهاب حسینی بازیگر سینما نیز حضور داشت.

حسینی یکی از قطعات این اجرا را به این مادران تقدیم کرد.

در پایان از هفت بانوی هنرمند در هفت رشته هنری تقدیر شد.

حریر شریعت‌زاده همسر سالار عقیلی خواننده سنتی در رشته موسیقی، ایران دررودی در رشته نقاشی، ترانه یلدا در رشته معماری و هنگامه قاضیانی بازیگر سینما در رشته مجسمه‌سازی، پریسا عذابی و مهسا محب‌علی در رشته نویسندگی و ادبیات،

ترانه یلدا پس از گرفتن هدایای خود اظهار داشت: من می‌خواهم بگویم که حضور بانوان شاغل در جامعه کم است و باید افزایش یابد و زنان فعالیت خود را با عشق و علاقه انجام می‌دهند.

پس از پایان مراسم اهدای هدایا مجری برنامه حضار را به تماشای فیلم مادر دعوت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار