تبریز؛

معصومیت کودکانه رمز انتخاب دعا های برتر

عضو هیئت داوران نهایی جشنواره دست های کوچک دعا گفت: معصومیت و پاکی در دعا های کودکان برجسته است و این مهم ملاک اصلی انتخاب دعا است. سلیمی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نجفی با اشاره به ضرورت دور نگه داشتن کودکان از اظهار نظر های والدین برای نوشن داعاهایشان گفت: باید به کودکان اجازه دهیم تا به دور از هیاهوهای بزرگ ترها آنچه را که در ذهنشان می گذر بر روی کاغذ بنویسند.

وی ادامه داد: هر کودکی که در این جشنواره شرکت می کند برنده است و باید این مهم به کودکان گفته شود که نفس شرکت یعنی برنده بودن و خانواده ها مسئله وجدانی و اخلاقی را فدای جایزه نکنند.

نجفی، افزود: خدای نکرده نباید به گونه ای باشد که دعا های کودکان جهت دهی شود چرا که هیئت داوران به جد با این موضوع مخالف است.

عضو هیئت داوران نهایی جشنواره دست های کوچک دعا، خاطر نشان کرد: کودکانه بودن ویژگی برجسته دعا های این جشنواره است و نباید فراموش کنیم که کودکان انسان های کوچکی نیستند بلکه آنها نیز در دنیای خود انسان های بزرگی هستند که باید آنها راشنید.

نجفی، برگزاری این جشنواره از سوی حوزه هنری آذربایجان شرقی را اقدامی قابل تقدیر دانست و گفت: یازخوانی آثار مختلف کودکان از منظر روانشناسی و جامعه شناسی با رویکرد علمی، پژوهشی  می تواند اطلاعات مهمی را در اختیار ما قرار دهد.

وی افزود: جشنواره دست های کوچک دعا توانسته است ذهن خانواده ها و کودکان را از زمان ارائه فراخوان تا زمان اعلام نتایج به خود مشغول کند که این مهم در راستای ترویج فرهنگ دعا موثر بوده است.
 انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.