فرمانده سپاه عاشورا ی آذربایجان شرقی از راه اندازی خانه آزادگان در تبریز برای اولین بار در کشورخبر داد.

راه اندازی خانه آزادگان در تبریز برای اولین بار در سطح کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سردار کریمیان در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در نشست با اصحاب رسانه گفت: این خانه محل رجوع وگفتگو و دید و بازدید آزادگان خواهد بود و با داشتن اتاق مشاوره،خدمات ورزشی، NGO برای پیگیری مطالبات آزادگان، در میدان اذربایجان نزدیک پارک بزرگ تبریز به زودی بازگشایی می شود.

وی افزود: با اینکه جسم آزادگان در بند دشمن بود ولی روحشان آزاد بود و آنان همواره در اسارت به شهدا و امام شهیدان وفادار ماندند و با تحمل سختی های اسارت و شکنجه های دشمنان عزت کشور را حفظ کردند تا پرچم ایران بر بلندای کشورمان به احتزاز دربیاید و متجاوزان تنبیه شوند.

سردار کریمیان با بیان اینکه اصلی ترین رسالت آزادگان پیام رسانی است گفت: بالاترین امتیاز آزادگان این است که آنها از متن و میان مردم بودند و همواره خدمتگذار مردم هستند و خواهند بود.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با شاره به اینکه بسیاری از آزادگان با مشکلات عدیده جسمانی و روحی و روانی روبرو هستند افزود:امروزه متولیان امر در راستای درمان آزادگان خوب عمل نکرده و قانون هایی هم  که برای آزادگان مصوب شده است را به درستی اجرا نمی کنند.

سردار کریمیان ادامه داد: آزادگان در دوران اسارت در مکان هایی بودند که به لحاظ بهداشت،خوردن و آشامیدن،محل استراحت در وضعیت بسیار بد بود و همواره با ابزارهایی مثل باطوم برقی ویا با توهین و تحقیرمورد شکنجه روحی و جسمی قرار می گرفتند.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.