با تصویب اعضا و مسئولین کمیته های 17گانه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان،41 برنامه شاخص فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛اجرای مراسم رژه نیروهای مسلح استان در میدان آذربایجان،برگزاری نمایشگاه فرهنگی،هنری و نظامی دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی تبریز،عطر افشانی گلزار شهدا،برگزاری جشنواره سراسری تاتر دفاع مقدس در طول هفته دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری، برگزاری یادواره های شهدا و مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه های درنظرگرفته شده برای گرامیداشت این هفته خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ؛یاد و خاطره دوران مقدس را یک سرمایه ملی دانست که باید برای حفظ ارزش های نظام نقدس جمهوری اسلامی از آنها پاسداری شود.

سعیدشبستری ایثارگری و فداکاری های انجام شده در تاریخ بی بدیل بیان کرد و از تمامی مسئولین استانی خواست برای انتقال مفاهیم مقدس دفاع مقدس به نسل جوان تلاش کنند.

وی ادامه داد برای انتقال وترویج ابعاد وسیع دفاع مقدس ونشر فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل مردم به خصوص جوانان از تکنولوژی های جدبد و شبکه های اجتماعی باید استفاده شود.

31 شهریور الی 6 مهر ماه به مناسبت سالروز تجاوز رژیم بعثی عراق به کشورمان در سال 59 هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.