معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز افزود: بیشتر دانشگاه ها از برند خود برای جذب دانشجو استفاده می کنند و با برگزاری کلاس های مختلفی مانند آموزش زبان انگلیسی، IT، کامپیوتر، شبکه، انواع مدیریت ها، نرم افزارهای تخصصی و ... به جذب کارآموز می پردازند که دانشگاه تبریز هم به عنوان یکی از مهم ترین و معبرترین دانشگاه های ایران و دومین دانشگاه قدیمی کشور، می تواند از برند خود برای جذب استفاده نموده و با برگزاری کلاس های مختلف و اعطای مدرک معتبر، درکسب درآمد اختصاصی دانشگاه قدم بر دارد ضمن آنکه در برگزاری کلاس ها جامعه نیز می تواند از تخصص اساتید دانشگاه تبریز نیز بهره مند شود.
بر پایه همین گزارش، در این آیین دکتر کریم ایواز، مدیر سابق مدیریت آموزش های آزاد و مجازی به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دوران مسئولیت خود پرداخت و دکتر محمدعلی بادامچی زاده، ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت سابق، برنامه های خود را در جهت ارتقای جایگاه مدیریت آموزش های آزاد و مجازی تشریح کرد.
اضافه می نماید: در پایان این مراسم، دکتر محمدعلی بادامچی زاده به عنوان مدیر آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریزمعرفی و از خدمات مدیر سابق این مدیریت قدردانی شد.