وظیفه محور مقاومت علاوه بر جلوگیری از صحنه سازش در فلسطین ممانعت از نفوذ آمریکا در منطقه است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای در مراسم افتتاحیه هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی گفت: امیدواریم هر روز این مجموعه موفق‌تر از گذشته عمل کند. خبرنگاران و اصحاب رسانه منادیان آزادی و مبارزان علیه کفر و سلطه می‌باشند.

وی ادامه داد: سرعت تحولات جهانی در منطقه خاورمیانه، قلب آسیا و آفریقا طوری است که تحلیل‌گران و مفسران از آن عقب می‌مانند به همین خاطر باید این اجلاس پیشتاز باشد در غیر این صورت اگر نتوانیم مسائل را پیش‌بینی کنیم از این کاروان پرسرعت عقب می‌مانیم.

ولایتی اظهار داشت: گاهی اوقات استراتژی‌ها به شکل روزمره نیاز به بازنگری دارند به طور قطع در چنین شرایطی اصحاب رسانه مشعل‌داران پیش‌گویی و تفسیرگران اتفاقاتی که رخ می‌دهد خواهند بود. امروز با تنوع رسانه‌ها اعم از مکتوب شنیداری دیداری و الکترونیک و با تنوع و سرعتی که این رسانه‌ها همراه دارند تبدیل به یکی از ارکان مهم حکومت‌داری و حضور در جهان امروز شده‌اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه ظلم و استکبار جهانی هر روز عمق بیشتری پیدا می‌کند که یکی از آنها استقبال جهان اسلام از امکانات خبری است که اگر ما در این زمینه خودکفا شویم می‌توانیم دامنه تحریف‌ها را بشکنیم. اگر بخواهیم یک مثال برای تحولات کنونی بزنیم باید به سراغ طرح جدید آمریکا و پیروان آنها در منطقه برویم با توجه به اینکه آمریکایی‌ها در افغانستان و همچنین عراق شکست خوردند اما ضررهای بسیاری را به مردم و کشورهای آنان وارد کردند وجود بزرگانی که سابقه حضور طولانی برای آزادی از قید دیکتاتوری صدام در عراق را دارند توانستند آمریکایی‌ها را نیز از کشور خود بیرون برانند.

بعد از این اتفاقات و بیداری اسلامی در آفریقا یعنی در کشورهای تونس و دیگر کشورها آمریکایی‌ها حلقه‌ طلایی این هدف و زنجیره مقاومت در برابر صهیونیست‌ها را هدف قرار دادند و به سوریه حمله کردند اما با عنایت الهی و مردم مقاوم و هدایت ارزشمند دولت سوریه باز هم شاهد پایداری دولت سوریه بیش از گذشته هستیم اگر حلقه مقاومت در سوریه شکسته می‌شد مقاومت در لبنان نیز شکست می‌خورد و به همین طور در دیگر کشورهای منطقه. هم اکنون اگر از مردم سوریه (مسلمان و غیرمسلمان) نظرسنجی کنند موقعیت بشار اسد بهتر از قبل است.

علی‌اکبر ولایتی عنوان کرد: نقش رسانه‌ها در غرب در جهت امیال طراحان شیطانی آنهاست. یک روزنامه یا یک سایت نمی‌تواند سرپا باشد و یک جمله درمورد صهیونیست بنویسد چرا که ساقط می‌شود با توجه به اینکه بضاعت ما در برابر آنها کم است اما تصاویری که گویای حس آرمان‌های اسلامی و همچنین فعالیت‌های این اتحادیه که زمان زیادی از آن نمی‌گذرد نشان می‌دهد که ما می‌توانیم در مقابل اتحادیه‌های شیطانی تاسیس شده مانند هالیوود و یا هر جایی دیگری مقاومت کرده و بایستیم.

وی بیان کرد:  امروز وظیفه محور مقاومت علاوه بر جلوگیری از صحنه سازش در فلسطین ممانعت از نفوذ آمریکا در  منطقه است انگار خاک مرگ در سازمان ملل پاشیده‌اند و عربستان به راحتی یمن را بمباران می‌کند چرا کسی در شورای امنیت فریاد نمی‌زند چرا در برابر بمباران یمن ساکتند بنابراین در این بین نقش اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۲۰:۰۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
سلام بر دوستان خدا و لعنت خدا بر دشمنان معصومین
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۲۰:۰۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
و لعنت خدا بر دشمنان معصومین
آخرین اخبار