تاکستان بعد از 14 سال دوباره صاحب سینما می شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سال 80 بود که به دلیل حمایت نکردن بخش دولتی و استقبال کم مردم تنها سینمای این شهرستان تعطیل شد.

این سینمای خصوصی این روزها در شلوغی سمساری ها و فروشگاه های لوازم خانگی گم و به انبار کشمش تبدیل شده است، اما مردم هنوز خیابان آیت اله طالقانی تاکستان را به نام خیابان سینما می شناسند.

مردم این شهر می گویند: در طول این سالها مجبور بودند برای  تماشای فیلم به سینماهای قزوین بروند که خود مستلزم صرف هزینه و وقت بود.

و حالا بعد از 14 سال و پیگیری های 3ساله ،تاکستان دوباره صاحب سینما میشود.

منصور رحمانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان گفت در جلسه کمسیون بند 5 تجهیز سینماها مقرر شد سینمای این شهر از مزایای طرح تجهیز سینما بهره مند شود.

رحمانی افزود: تاکستان در زمره 65 شهر مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد وسازمان سینمایی برای استفاده از این طرح اعلام شده است.

وی گفت:با استفاده از مزایای این طرح سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) تجهیز شده است و به سینما تبدیل میشود.

قرار است این سینما،4 شهریور با پرده عرض،صدای دالبی و سیستم رمز خوان در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) با اکران همزمان و سراسری فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی افتتاح شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.