اصفهان؛

مهدی بقایی با سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان خداحافظی کرد

مهدی بقایی پس از 15 ماه با سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان خداحافظی کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی بقایی پس از اینکه به سمت مدیر عاملی سازمان زیبا سازی شهر، شهرداری اصفهان منصوب شد ، پیرامون خدمات 15 ماهه خود در سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اظهار داشت: یکی از دغدغه های همیشگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان فرهنگ سازی به خصوص در حوزه مدیریت شهری یک کار تزیینی به حساب می آمد که در این 15 ماه تلاش شد این ضعف بر طرف شود.

وی بیان کرد: برای من در حوزه فرهنگی شهرداری یک تجربه بسیار خوبی به وجود آمد که دغدغه آوردن فضای فرهنگی به فضای کار و مدیریت شهری خیلی انعکاس خوبی داشت زیرا از نظر فرهنگی می توانست کمک شایانی در مسیر حل مشکلات مدیریت شهری داشته باشد.

مدیرعامل اسبق سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مسیر حرکت های فرهنگی به یک مدل نرسیده ایم و در هر زمینه ای ناخوداگاه فعالیت می کنیم در صورتی که باید برای هر حرکتی یک الگو و مدل را در نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان باید در حوزه هایی اتفافق جدیدی را رقم می زد گفت: حوزه کارمندی، رفاهیات، آموزش ها، ارتقاء و رشد آموزش ها و دیده شدن ها از جمله حوزه هایی بودند که در آنها تغییراتی به وجود آمد.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهر، شهرداری اصفهان افزود: در جذب مدیر برای سازمان یک نظام نامه ای طراحی و آماده شده است که بر اساس آن هر یک از پرسنل که احساس می کند توانایی مدیریت در حوزه ای را دارد با توجه به این نظام نامه به آموزش های لازم می پردازد.

بقایی اظهار داشت: در سال 92 سازمان فرهنگی حدود 3 میلیارد تومان برای اجرا برنامه ها بودجه داشت که در سال جاری این بودجه به 12.5 میلیارد تومان رسیده است، همچنین بودجه شهروندی، گردشگری و سلامت این سازمان حدود 22 میلیارد تومان است.

مدیرعامل اسبق سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از خلاقیت برنامه ها و درآمدهای سازمان از دیگر حوزه هایی که در آنها تغییر به وجود آمده است نام برد و افزود: برنامه ها را به صورت فرعی و اصلی مجزا کرده ایم و برای هر برنامه بودجه خاصی را در نظر گرفته ایم.  

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.