مدیرعامل سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری یزد ویژه برنامه های این سازمان جهت پاسداشت دهه کرامت و روز دختر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد محمدرضا دشتی بااشاره به ورود 6 تن از خدام حضرت معصومه(س) به دارالعباده یزداز امروز گفت:شرکت در دعای کمیل امشب در محل امامزاده جعفر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء، شرکت در دعای ندبه فردا صبح در گلزار شهدای خلدبرین، بازدید از بیمارستان شهید صدوقی و بیمارستان افشار، حضور در نماز جمعه و دیدار با آیت الله ناصری و علمای یزد از برنامه این عزیزان است.

وی ادامه داد: خدام حضرت معصومه(س) در مدت حضور 4 روزه خود در دارالعباده یزد با شرکت در همایش ها و جشن های متعدد دهه کرامت عطر فضای حرم حضرت معصومه(س) را در سرتاسر شهر می پراکنند، ضمنا در هفته آینده خدام حرم حضرت امام رضا(ع) نیز به یزد خواهند آمد و در مراسمات دهه کرامت شرکت خواهند کرد.

 دشتی در تشریح ویژه برنامه های دهه کرامت عنوان کرد: در این دهه پر خیر و برکت «سلسله جشن های دهه کرامت» 10 شب در 10 مسجد شهر یزد با همکاری دبیرخانه کانون مساجد برگزار می شود. این سلسله جشن ها که از 24 مرداد آغاز شده و تا 2 شهریور ادامه دارد بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور خدام حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.