اصفهان؛

اجراي طرح خادم كوچك رضوي در دارالمومنين كاشان

كودكان كاشاني طرح خادم كوچك رضوي را طي دهه كرامت ايام و ميلاد امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) تجربه مي كنند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسوول معاونت اداري جشنواره ملي آه و آهو در كاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: اين طرح فرهنگي مذهبي همزمان با اجراي اين جشنواره در يازده شب از 29 مرداد تا چهارم شهريور ماه در محل برگزاري جشنواره اجرا مي شود.

احسان صنعتكار، گفت: اجراي اين طرح با هدف آشنايي هر چه بيشتر كودكان با امام رئوف علي بن موسي الرضا(عليه السلام) و ترويج فرهنگ رضوي اجرا مي شود.

وي برگزاري جشنواره ملي آه و آهو در كاشان همراه با 11 همايش متنوع را يادآورشد و گفت: علاوه بر اجراي اين همايش ها برنامه هاي كودكانه جشنواره در 4 بخش غرفه هاي نقاشي و بازي، اهداي هدايا،معرفي امام رضا(عليه السلام) و غرفه پژوهشي برگزار مي شود.

به گفته وي، استقرار غرفه هاي نظر سنجي ميزان رضايتمندي مردم و بررسي نقد و نظرهاي شركت كنندگان در 11 همايش متنوع فرهنگي، مذهبي و اجتماعي جشنواره ملي آه و آهو، پرسش و پاسخ، پاسخگويي به شبهات، برپايي نمايشگاه آثار خوشنويسي از چهل حديث رضوي، معرفي موسسه خادمين حضرت رضا(عليه السلام) در كاشان و ماهنامه هشت اين موسسه از بخش هاي جنبي جشنواره است.

اين فعال فرهنگي، استقرار غرفه نمايشگاهي عملكرد 10 ساله موسسه خادمين حضرت رضا (علي السلام) از قاب تصوير در مورد برگزاري برنامه هاي جشنواره را از ديگر بخش هاي اين جشن مردمي برشمرد و گفت:نصب و جانمايي دو كار حجمي و تجسمي ضامن آهو و روايت دعاي باران علي بن موسي الرضا(عليه السلام) از ديگر برنامه هاي جشنواره است.

صنعتكار، ارتقاي كمي و كيفي برنامه هاي جشنواره و افزايش وسعت مكاني جشنواره در فضايي به مساحت 2500 متر مربع نسبت به سال گذشته را تاكيد كرد و افزود: عوامل اجرايي برنامه هاي جشنواره ملي آه و آهو از ۸ ماه قبل با فعاليت اتاق فكر و بخش نرم افزاري شروع به تهيه مقدمات و تداركات اين برنامه فرهنگي معنوي كردند تا بتوانند جشنواره اي پرمحتوا و در خور و شان هشتمين خورشيد امامت و ولايت را در قالب جشن هاي مردمي دهه كرامت براي شهروندان مومن، مذهبي و ولايتمدار كاشان ارائه كنند.

وي در پايان با اشاره به برگزاري جشنواره ملي آه و آهو طي يازده شب در كاشان از 29 مرداد تا چهارم شهريور ماه در باشگاه ورزشي تختي اين شهرستان گفت: اين جشنواره به مناسبت دهه كرامت و ايام ميلاد ثامن الحجج و حضرت فاطمه معصومه(سلام الله عليها) در قالب جشن هاي مردمي با 11 همايش متنوع فرهنگي،هنري ،مذهبي و اجتماعي برگزار مي شود و اختتاميه آن با جشن ملي زير سايه خورشيد با حضور خدام حرم رضوي همزمان با سراسر كشور به پايان مي رسد. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.