رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر «گیتی» با هدف حمایت از هنرمندان بیمار حوزه تئاتر به مدت یک هفته در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر؛ در این جلسات نمایشنامه‌خوانی که تمامی عواید فروش بلیت آن به حمایت از هنرمندان بیمار حوزه تئاتر اختصاص خواهد یافت، هر روز یکی از نمایشنامه‌های «شازده کوچولو» نوشته آنتوان دوسنت اگزوپری، «مکبث» نوشته ویلیام شکسپیر، «آنتیگونه» نوشته سوفوکل، «باغ آلبالو» نوشته آنتوان چخوف، «عروسی خون» نوشته فدریکو گارسیا لورکا، «عنکبوتی در زخم» و «آخرین گودو» نوشته ماتئی ویسنی یک، با خوانش بازیگران مطرح تئاتر و سینمای کشورمان در تالار چهارسو خوانده خواهد شد.

براساس این گزارش طبق برنامه‌ریزی های انجام گرفته این جلسات نمایشنامه‌خوانی از دوشنبه 26 مرداد ساعت 21 آغاز و روز دوشنبه دوم شهریور ماه به پایان می‌رسد.

گفتنی است که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاترشهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com  و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاترشهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار