خوانش «زمزمه‌های پشت در شهروند درجه دو» در پردیس سینمایی چارسو

نمایشنامه «زمزمه‌های پشت در شهروند درجه دو» به کارگردانی «شایسته ایرانی» چهارشنبه چهاردهم مردادماه ساعت 20:00 در پردیس سینمایی چارسو خوانش می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «زمزمه‌های پشت در شهروند درجه دو» نوشته «پریسا شمس» است و شایسته ایرانی، شیما بخشنده، سمیرا حسینی، نکیسا راستین، پریسا شمس، افسانه صرفه جو، بهاره میرزا‌پور در این اثر بازی می‌کنند.

شایسته ایرانی کارگردان این نمایشنامه خوانی در خصوص شکل‌گیری این گروه نمایشی گفت: این یک اثر کاملا زنانه است که ایده اولیه اش توسط نویسنده نمایشنامه پریسا شمس شکل گرفت و از همان اجرای اول تصمیم گرفتیم که با یاران قدیمی آن را اجرا کنیم. رفاقت‌های قدیمی دوباره  احیا شد و نتیجه کار سومین اجرای ما از این نمایشنامه است.

وی در ادامه افزود: این نمایشنامه خوانی تیر‌ماه سال گذشته دو اجرای خیریه برای یاران برکت در باغ موزه قصر داشته است و با استقبال زیادی روبرو شده است.

علاقمندان جهت تهیه بلیط این نمایشنامه خوانی می‌توانند  به آدرس www.cinemacharsou.com  و یا نشانی ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ  مراجعه کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار