مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد قم از شرکت پرسنل بانک مهر اقتصاد در دوره‌های آموزش بانکداری اسلامی بدون ربا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: محمدرضا پاطلا مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد قم در خصوص فعالیت این بانک گفت: در بین بانک‌های استان رتبه سوم را در جذب منابع بعد از بانک‌های ملی و ملت به خود اختصاص داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال 93، 3400 وام قرض الحسنه با اعتبار 300 میلیارد ریال در اختیار مردم قرار داده‌ایم افزود: در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز 3900  میلیارد ریال تسهیلات در بخش اقتصاد مقاومتی ارائه شده است و با این اعتبار 600 طرح در بخش اقتصاد مقاومتی به مرحله اجرا رسید.

پاطلا از پرداخت 70 میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی خبر داد و گفت: حرکت بانکداری بدون ربا در سیستم بانکداری مغفول مانده بود و پیش قراول این حرکت بانک مهر اقتصاد شد و این حرکت را از 7 سال پیش بر اساس فتاوای علما آغاز کردیم.

مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم  از شرکت  6 هزار نفر از پرسنل بانک مهر اقتصاد در دوره‌های آموزش بانکداری اسلامی بدون ربا گفت و  افزود: تمام ابلاغ‌ها و دستورالعمل‌ها بر اساس فتاوای آیات عظام تنظیم شده است و ابلاغیه‌ای که ارائه می‌دهیم بر اساس مبانی دینی و اسلامی است.

پاطلا در پایان با اشاره به اینکه تمام قراردادهای ما به تایید کمیته شرعی می‌رسد عنوان کرد: در این خصوص دقت نظرهای لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.