حاجیلو : ارزش بازیکنان سایپا مقابل مدعیان مشخص می‌شود

مدیر تیم فوتبال سایپا‌ی تهران گفت: بازیکنان سایپا با درخشش در مقابل تیم‌های مدعی در جام حذفی ارزش خود را نشان خواهند داد.

اصغر حاجیلو در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص قرعه کشی جام حذفی اظهر داشت : جام حذفی جام شگفتی‌هاست بارها دیده شده در جام حذفی مدعیان مغلوب تیم‌های دسته های پایین‌تر شده‌اند . با قرعه کشی انجام شده سایپا در جام حذفی حریفان سختی را پیش رو خواهد داشت ولی باید این موضوع را به فال نیک گرفت.

وی افزود : تقدیر این گونه بوده که بازیکنان سایپا در حضور تیم‌های قدرتمند عیار واقعی خود را نشان دهند.امیدوارم با گذشتن از موانع دشوار و حوادث غیر عادی فوتبال با قهرمانی در جام حذفی شیرینی فتح جام حذفی را احساس کنیم .

حاجیلو در خصوص دیدار این تیم مقابل پدیده گفت : بازیکنان سایپا پس از برد مقابل راه آهن در وضعیت آمادگی روحی وفنی خوبی به سر می‌برند . پدیده تیم خوبی است و مربی فهیمی دارد . دیدار‌های گذشته این تیم را نگاه کرده و به قدرت شاگردان مهاجری ایمان آوردیم ولی به طور حتم سایپا برای کسب پیروزی در این دیدار دشوار به میدان خواهد رفت .

مدیر تیم فوتبال سایپا ادامه داد : تیم ما در این فصل بازی به بازی جلو خواهد رفت و با اتمام یک مسابقه بلافاصله برای بازی بعد خود تمرکز می‌کند . امیدوارم تجربه بازیکنان هوشمندی کادر فنی و حمایت مجموعه مدیریتی باشگاه سبب شود سایپا در این فصل به آنچه که لیاقت دارد دست یابد.

حاچیلو درباره حضور نکونام در ترکیب اصلی دیدار مقابل پدیده بیان کرد : نکونام با ورود به بازی در مقابل راه آهن عصای دست کادر فنی شد و درخشش خوبی داشت ولی از روزس که در تیم سایپا فعالیت می‌کنم تاکنون پای خود را به زمین نگذاشته‌ام . حرف من این است که در مسائل مربوط به کادر فنی هیچ دخالتی نخواهم کرد وحتی د صورت درخواست مجید جلالی نیز در امور فنی وارد نمی‌شوم . این موضوع در حیطه وظایف کادر فنی است و من نمی‌توانم در خصوص آن صحبت کنم.

انتهای پیام /

برچسب ها: حاجیلو ، سایپا ، جام حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار