مدافع تیم فوتبال سایپا تهران گفت: سیستم ورود بازیکنان تیم های پایه به ترکیب بزرگسالان سایپا مانند تیم های اروپایی است.

وحید محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازیکنان سایپا با شروع خوب در لیگ برتر از روحیه خوبی برخوردارند و چشم امید به هفته های آینده لیگ دوخته اند.
وی در خصوص استفاده تیم سایپا از بازیکنان با تجربه در فصل جدید بر خلاف فصل گذشته گفت: جوان گرایی صرف علاوه بر داشتن منفعت می تواند به ضرر تیم ها تمام شود.باشگاه سایپا در فصل جدید به دنبال نتیجه گیری است و مهم ترین عامل رسیدن به این هدف در فوتبال ایران تجربه بازیکنان است.به همین دلیل در نقل و انتقالات باشگاه به دنبال جذب بازیکنان پرسابقه رفت.
وی افزود: سیستم سایپا برای استفاده از بازیکنان جوان مانند تیم های اروپایی است.بازیکنان زیادی از تیم های پایه اکنون برای تیم ما بازی کرده و یا با سایپا تمرین می کنند.نفراتی چون مهدی ترابی،علی قلی زاده ،ماهان رحمانی و چند بازیکن از تیم های جوانان و نوجوانان باشگاه در فهرست تیم بزرگسالان سایپا حضور دارند.محمدرضا اخباری دروازه بان تیم ملی امید نیز از بازیکنان پایه سایپا است که پس از درخشش در این تیم برای گذراندن سربازی به تراکتور سازی رفت.به هر حال تیم هایی مثل سایپا و سپاهان و چند تیم دیگر جزء معدود تیم هایی در لیگ برتر هستند که به تیم های پایه خود بها می دهند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا علت دیده نشدن باشگاه سایپا در این امر عدم قرار گرفتن در رده های بالای جدول است پاسخ داد: سپاهان و باقی تیم های مدعی و جوان گرا به یکباره بازیکنان جوان خود را وارد ترکیب اصلی نمی کنند اما سایپا به نفرات جوان و آینده ساز خود بهای بیشتری می دهد.
محمد زاده در رابطه با حضور جواد نکونام در تیم سایپا بیان کرد: این بازیکن، با تجربه سال ها کاپیتانی تیم ملی و حضور در باشگاه های معتبر اروپایی می تواند به جوانان سایپا راهنمایی های زیادی بدهد.از طرفی زوج نکونام و ابراهیم صادقی سبب می شود تیم در سطح بالاتری از هماهنگی قرار گرفته و روزهای بهتری در فصل جدید لیگ داشته باشد.
مدافع ملی پوش تیم فوتبال سایپا اضافه کرد :علی رغم تمرینات آماده سازی مناسب تاکنون در فصل جدید برای سایپا بازی نکرده ام اما عملکرد من در فصل گذشته برای سایپا از نظر کادر فنی مثبت بوده و امیدوارم با افزایش تمرینات و انگیزه بیشتر مجید جلالی را برای قرار دادنم در ترکیب اصلی متقاعد کند،چرا که برای ادامه حضور در اردوهای تیم ملی احتیاج به حضور ثابت در ترکیب سایپا دارم.
وی ادامه داد :البته عملکرد خوب مدافعان سایپا در 2 بازی گذشته و تلاش آن ها برای گل نخوردن کار من را برای رسیدن به ترکیب اصلی دشوار می کند. نفرات خط دفاعی سایپا در 2 بازی نخست با تمام توان برای گل نخوردن جنگیده اند و باید از آن ها تشکر کرد.محمد زاده درباره دیدار سایپا مقابل پدیده گفت: برای باقی ماندن در جمع تیم های بالانشین جدول به بردن پدیده نیاز داریم.اگر تیم ها در چند هفته ابتدایی نتایج خوبی بگیرند تا پایان فصل در جمع مدعیان باقی خواهند ماند و تیم ما برای رسیدن به این هدف .باید پدیده را شکست دهد چرا که اگر نتوانیم 3 امتیاز کامل این دیدار را کسب کنیم دوباره در دست انداز لیگ برتر قرار می گیریم.


انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار