گردهمایی سالانه روسای هیات های فوتبال سراسر کشور امروز در مشهد برگزار شد و طی آن از اعضای سابق فدراسیون فوتبال تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گردهمایی سالانه روسای هیات های فوتبال سراسر کشور امروز در مشهد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم غلام حسین اصغری معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به  رئیس فدراسیون فوتبال خیر مقدم گفت و پس از آن
علی کفاشیان به سخنرانی پرداخت.

از اعضای سابق فدراسیون فوتبال تقدیر شد+ عکس

در ادامه این مراسم از سید هادی آیت اللهی، مهدی محمدنبی، حسن کامرانی فر، هنرمند، فخار و فریده شجاعی به خاطر تلاش هایی که طی چند سال اخیر در حوزه فوتبال انجام دادند تقدیر بعمل آمد و پس از آن نیز با حضور علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال این همایش ادامه پیدا کرد و تقویم ورزشی و برنامه های فدراسیون فوتبال در سال 94 ارائه گردید.

از اعضای سابق فدراسیون فوتبال تقدیر شد+ عکس

در حاشیه این نشست اصغر حاجیلو ایراداتی را بیان کرد و در خلال صحبت های خود به "من" هایی که این روزها در فوتبال اظهار نظر می کنند اشاره کرد.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد که در دیدار دربی تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال دوباره از حسن کامرانی فر تقدیر و تشکر ویژه ای بعمل می آید.

از اعضای سابق فدراسیون فوتبال تقدیر شد+ عکس

قرار است در جلسه امروز درباره آکادمی فوتبال، تیم‌های پایه و مسائل انفورماتیک صحبت شود.

عرب عامری که در این جلسه حاضر بود گفت: هنوز حکم نایب رئیسی من ابلاغ نشده است.

*اسلامیان: از صحبت های وزیر ورزش، فقط تعجب کردم!

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: وقتی حرفهای روز گذشته وزیر ورزش و جوانان را شنیدم تعجب کردم، اکنون فقط باید منتظر روزهای آینده ماند.

محمود اسلامیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و در حاشیه نشست هیئت های فوتبال اظهار کرد: صحبت های روز گذشته گودرزی، وزیر ورزش را من نیز شنیدم، فقط تعجب کردم و نمی دانم اکنون باید چه بگویم، یک روز شاهد این هستیم که همه جانبه از ما حمایت می شود روز دیگر پشتمان را خالی می کنند. 
 
وی اضافه کرد: تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم، این است که منظر روزهای آینده بنشینیم و ببینیم چه پیش خواهد آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار