اصفهان؛

نظارت مکانیزه محدوده طرح زوج و فرد از 30 مردادماه در اصفهان اجرا می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از اجرای طرح نظارت مکانیزه طرح زوج و فرد از 30 مرداد ماه جاری در اصفهان خبر داد و گفت: اجرای طرح کنترل مکانیزه به معنای حذف نیروهای راهنمایی و رانندگی در شهر نیست .

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا صلواتی با اشاره به این که در حال حاضر ورودی به محدوده زوج و فرد و محدوده طرح ترافیک توسط نیروهای پلیس راهور کنترل می شود، ادامه داد: این نقاط به‌ صورت فیزیکی و توسط ماموران راهنمایی و رانندگی کنترل می شود این در حالی است که تعداد زیادی نیرو باید در این محدوده مستقر شوند ، از این رو شهرداری اصفهان دوربین هایی در محدوده‌ طرح زوج و فرد نصب نموده و آغاز به کار این دوربین ها از 30 مردادماه خواهد بود. 

وی تاکید کرد: اجرای طرح کنترل مکانیزه به معنای حذف نیروهای راهنمایی و رانندگی نیست و در واقع سیستمی است که به مسئولان راهنمایی رانندگی کمک می‌‌کند تا نظارت دقیق‌تر و راحتری داشته باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان یادآور شد: طرح کنترل مکانیزه می‌تواند به عنوان یک سیستم مکمل، شرایطی را فراهم سازد تا مسئولان نیروی انتظامی بتوانند با تسلط بیشتر و نظارت دقیق‌تر مانع از ورود خودورها به محدوده زوج و فرد شوند.

وی اضافه کرد:سیستم انتخابی برای کنترل مکانیزه محدوده طرح ترافیک سیستم تشخیص پلاک خودروها است و با این سیستم کلیه پلاک‌های عمومی، خصوصی، دارای مجوز و فاقد مجوز تردد در محدوده طرح به خوبی تفکیک و شناسایی خواهد شد و کسانی که بدون مجوز وارد محدوده طرح ترافیک شوند حداکثر تا 24 ساعت بعد از تخلف، برگه‌های جریمه را درب منازلشان دریافت خواهند کرد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: اجرای ، طرح ، زوج و فرد ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
محمد
۱۱:۰۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
با سلام
شهروندانی که محل سکونت آنها در داخل محدوده طرح زوج و فرد هستند چه باید بکنند؟ آیا مجوزی صادر خواهد شد؟ به چه صورت؟