رییس پلیس راهور استان کرمانشاه از آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز "15 شهریور ماه" در خیابانهای اصلی شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ سرهنگ غلامرضا امیدی اظهار کرد: از ساعت 15 امروز طرح زوج و فرد خودروها در سه خیابان اصلی مدرس، افشارطوس و شریعتی کرمانشاهاجرا می شود.

50 نفر از نیروهای پلیس راهور خیابانهای اصلی و فرعی محدوده طرح را پوشش می دهند.

وی جریمه ورود و توقف در محدوده طرح را 20 هزار تومان اعلام کرد و افزود: عمده جریمه ها دو برگی بوده و امکان دارد خودرویی با ورود به طرح پنج تا شش بار در طول محدوده طرح جریمه شود.

وی ورود خودروهای آتش نشانی، اورژانس و تاکسی را به محدوده طرح مجاز دانست و اظهار کرد: خودروهای آژانس های مسافربری نیز در صورتی که دارای کارت شهری و خط کشی باشند نیز حق ورود به طرح را خواهند داشت.

امیدی با بیان اینکه طرح زوج و فرد خودروها تا پایان سال در خیابانهای مذکور ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: این طرح همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت 15 تا 20 شب اجرایی می شود.

وی به ترافیک سنگین خیابانهای اصلی شهر همزمان با آغاز فصل مدارس اشاره کرد و افزود: خیابانهای اصلی شهر جوابگوی تعداد بسیار خودروهانیست و با افزوده شدن بار ترافیکی همزمان با آغاز فصل مدارس، به منظور روان سازی ترافیک در این خیابانها اجرای طرح زوج و فرد خودروها اجتناب ناپذیر می شود./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، زوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.