رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش به همراه مسئولین مرکز آموزش شهدای وظیفه و آمادگاه ناوگان جنوب این نیرو با خانواده شهید محمد بهرامی در سیرجان دیدار کرد.

نیروی دریایی ارتش بواسطه دعای خیر خانواده شهداء در آب های آزاد حضور داردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در دیدار با خانواده شهید محمد بهرامی گفت: امروز اگر نیروی دریایی ارتش با اقتدار در آب های آزاد و بین المللی حضور دارد و پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در می¬آورد و اگر امروز این نیرو مفتخر به دریافت مدال راهبردی از فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) می شود بواسطه دعای خیری است که خانواده های معظم شهدا بدرقه راه این نیرو داشته اند.

وی با بیان اینکه دیدار و حضور در جمع خانواده شهدا را در مأموریت های خود به عنوان یک وظیفه و توفیق تلقی می کنیم افزود: وظیفه ما و مسئولین در قبال خانواده های  شهدا بسیار سنگین است و امیدواریم که همگی روز به روز و هرچه بیشترهمانند شهداء در راه عزت و سربلندی مملکت اسلامی و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه گام برداریم و در این راه شرمنده خون شهداء نشویم و همیشه دعای مادران شهید بدرقه  کارکنان جان بر کف نیروی دریایی راهبردی  باشد.

شهید ناوسروان محمد بهرامی در تاریخ 29/1/67 در ناوشکن سهند در رویارویی مستقیم با نیروهای آمریکایی در خلیج همیشه فارس  به درجه رفیع  شهادت نائل آمد.

گفتنی است پس از این دیدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای شهرستان سیرجان با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار