نماینده ارتش در بنیاد شهید و مدیر سایت شهدای ارتش گفت: ظرف دو روز گذشته 11 هزار مخاطب در سایت شهدای ارتش داشتیم و امروز در داخل و خارج از کشور با خانواده شهدا دیدار و ارتباط برقرار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سرهنگ مجید شیخیان نماینده ارتش در بنیاد شهید و مدیر سایت شهدای ارتش در مراسم رونمایی از قالب جدید سایت شهدای ارتش اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی این سایت هدایت آثار و اسناد شهدا و ارائه آن به مخاطبین بوده و مخاطب با جستجوی نام شهدا تمام جزئیات آن برایش نشان داده خواهد شد.

وی ادامه داد: شهدا مظلومند و با مظلومیتی که داشتند از کشور و ارزش‌های انقلاب دفاع کردند و این سایت مردمی و غیروابسته در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس بنا نهاده شده است.

نماینده ارتش در بنیاد شهید و مدیر سایت شهدای ارتش ادامه داد: ظرف دو روز گذشته 11 هزار مخاطب از سایت شهدای ارتش بازدید کرده‌اند و امروز در داخل و خارج از کشور با خانواده شهدا دیدار و ارتباط برقرار می‌کنیم.

وی در پایان با برشمردن ویژگی‌های سایت خاطرنشان کرد: با نصب سامانه‌های هوشمند با جمع کثیری از خانواده‌های شهدا ارتباط برقرار می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارتش ، شهدا ، سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار