کاراته کاران کردستانی در رقابت‌های کاراته سبک وادوکای قهرمانی کشور باکسب 3 مدال طلا ، 4 نقره و 5 برنز خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ این مسابقات با شرکت 12 استان طی روزهای 15 و 16 مردادماه در فریدونکنار مازندران در رده های سنی نونهالان،نوجوانان، جوانان ، امید و بزرگسالان برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، تیم کاراته استان کردستان با 20 ورزشکار به سرپرستی سعدی فرجی و مربیگری مسعود الماسی در این رقابت ها شرکت کرد.

در پایان این مسابقات وزن 60 کیلوگرم داود اختر ثمر در رده سنی امید و برزان الماسی در وزن 84 کیلوگرم در دو رده سنی امید و بزرگسالان سه مدال طلا را برای تیم استان کردستان بدست آوردند.

هیمن رحیمی و سامان مرادی در اوزان 27 و 54 کیلوگرم رده سنی نونهالان ، وزن (84 -)کیلوگرم مازیار نصری و کامیاب حبیبی در وزن 60 کیلوگرم مدال نقره را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان شعیب شریفی ، شهریار کرمی ، هیوا شیخ احمدی رده سنی جوانان و مهران ابراهیمی رده سنی امید و در بخش بزرگسالان شعیب کهنه پوشی مدال های برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

در نتیجه تیمی استان های مازندران ، البرز و خوزستان عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و کردستان در جایگاه چهارم این رقابت ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.