رییس جهاد دانشگاهی واحد کردستان گفت: احداث ساختمان علمی کاربردی واحد جهاد دانشگاهی کردستان به عنوان یکی از اقدامات شاخص این مرکز، تا مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حمیدرضا مجردی گفت: جهاد دانشگاهی واحد کردستان که مدت 9 سال از تاسیس آن می گذرد، تا کنون موفق به انجام اقدامات قابل توجهی در زمینه های مختلف شده است.

وی افزود: در سال جاری نیز که تاسیس جهاد دانشگاهی وارد دهمین سال خود در کردستان می شود، اقدامات شاخصی در دست اجراست که مهمترین آن را می توان پروژه احداث ساختمان علمی کاربردی جهاد دانشگاهی عنوان کرد که تا کنون پیشرفت خوبی داشته است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد کردستان بیان کرد: تلاش ما همواره بر این است که تا قبل از شروع ترم تحصیلی جدید و در مهر سال جاری، عملیات احداث این ساختمان به پایان رسیده و دانشجویان در محل جدید سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

مجردی ادامه داد: در سال جاری، جهاد دانشگاهی در 10 استان کشور به صورت ویژه مورد توجه مرکز قرار گرفته که استان کردستان را هم شامل می شود.

رییس جهاد دانشگاهی واحد کردستان همچنین از احداث مراکز آموزش جهاد دانشگاهی در شهرستان های بانه و مریوان خبر داد و افزود: با اتمام و بهره برداری از این ساختمان ها، جهاد دانشگاهی واحد کردستان بیش از 6 هزار متر فضای فیزیکی در اختیار خواهد داشت و وجود چنین فضایی خود زیرساخت توسعه این نهاد خواهد بود.

وی درپایان گفت: برای انجام کارهای عمرانی 800 میلیون تومان اعتبار جذب شده است.




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.