مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: امسال بیش از ۲۶ هزار و ۳۰۰ تن کالا از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار به کشورهای مختلف صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رضا پناهی در جلسه بررسی میزان مبادلات تجاری از پایانه مرزی بیله‌سوار از واردات 550 تن کالا شامل کنجاله، سبوس، تفاله و پنبه‌دانه از طریق گمرک بیله‌سوار خبر داد و افزود: در مجموع 66 هزار و 685 تن کالا توسط 3 هزار و 123 دستگاه ناوگان باری از این گمرک ترانزیت خروجی و 67 هزار و 368 تن کالا نیز توسط 3 هزار و 16 دستگاه ناوگان از این گمرک ترانزیت ورودی شده است.

وی همچنین با اشاره به صادرات بیش از 26 هزار و 300 تن کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار بیان کرد:‌ اغلب این محصولات شامل انواع تولیدات کشاورزی، سیب‌زمینی و بیسکویت بوده که توسط یک هزار و 250 دستگاه ناوگان باری به کشورهای روسیه جمهوری آذربایجان و گرجستان صادر می‌شود.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار عمده کالاهای ترانزیت خروجی را آب معدنی، لوازم خانگی، پوشاک، لوله پلیکا، میلمان، پروفیل، نئوپان، کاشی و نمک برشمرد و اظهار کرد: قیر، گندم، مواد غذایی، لوازم خانگی، سنگ‌های ساختمانی، آرد، گندم، تخته الوار، انواع بنزین، گازوئیل، نوشابه، روغن نباتی نیز مهمترین کالاهای ترانزیت ورودی از این گمرک بوده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.