مشکلات مالی فدراسیون شمشیربازی‌ و نداشتن اسپانسر ملی‌پوشان بار دیگر از اعزام به مسابقات آسیایی محروم کرد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون شمشیربازی‌ کشورمان به دلیل نداشتن‌ اسپانسر و بودجه کم نمی‌تواند ملی‌پوشان را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کند این در حالی است که شمشیربازان توانستند‌ لیاقت خود را در مسابقات جهانی‌ شمشیربازی مسکو به اثبات برسانند و از میان 148 شرکت کنند به جدول 64 نفر مسابقات راه یابند که این خود نشان دهنده‌ی سطح بالای بازیکنان ایرانی است بازیکنانی که صدای چکاچک شمشیرشان امان را از حریفان گرفته بود این بار از اثبات قابلیت‌هایش باز خواهند ماند دراین راستا مساعدت‌های وزارت ورزش و جوانان می‌تواند چاره ساز مشکلات فدراسیون شمشیر بازی باشد.
 
عباسعلی فاریابی، رئیس کمیته مسابقات و مسئول برگزاری مسابقات شمشیربازی در مورد این مطلب گفت: به دلیل بدهی مالی فدراسیون شمشیر بازی و نداشتن اسپانسر نمی‌توانیم‌ ملی‌پوشان را به مسابقات آسیایی مغولستان اعزام کنیم.
 
وی ادامه داد: قرار است با چند اسپانسر به منظور همراهی تیم ملی مذاکره داشته باشیم که در صورت توافق می‌توانیم این بازیکنان را به تورنمنت‌های بین المللی اعزام کنیم ما در حال حاضر مشکلات مالی داریم که امیدواریم به زودی مسائل مالی فدراسیون رفع شود و اعزام بازیکنان بدون مشکل انجام شود.
 
فاریابی در مورد رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور قسمت انفرادی سابر برگزار شده است که با پیروزی بازیکنانی از تیم‌های گیلان، یزد، آذربایجان غربی به پایان رسیده رقابت‌های سابر بخش تیمی نیز در حال پیگیری است.
 
وی در مورد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور اذعان داشت: تیم‌های البرز، اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، فارس، گیلان ، کردستان، یزد و تهران حضور فعالی در این دوره از مسابقات داشتند.
 
فاریابی ادامه داد: اولین دوره مسابقات شمشیربازی‌ پیشکسوتان با حضور حداکثری پیشکسوتان برگزار شد.
 
رئیس کمیته مسابقات و مسئول برگزاری رقابت‌های شمشیربازی‌ عنوان کرد: نفرات برتر مسابقات شمشیربازی‌ پیشکسوتان به تورنمنت‌های  بین‌المللی با همین نام اعزام خواهند شد این رقابت‌ها چند سال یک بار در یک کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار