برگزاری 3 اردوی آمادگی برای شمشیربازان

ملی‌پوشان شمشیر بازی به منظور آمادگی در مسابقات آسیایی زیر 23 سال مغولستان در سه اردوی آمادگی شرکت خواهند کرد.

شهناز کرود، نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اردوی تیم ملی شمشیر بازی زیر 23 سال دختران از امروز برگزار خواهد شد تا ملی‌پوشان آماده رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.

وی ادامه داد: با کشورهای پاکستان و گرجستان به منظور‌ برپایی اردوی مشترک‌ با آنها مذاکراتی انجام دادیم که در صورت موافقت این دو کشور ملی‌پوشان اردوی تدارکاتی با بازیکنان این کشور داشته باشند.

کرود درباره سطح مسابقات قهرمانی شمشیر بازی زیر 23 سال مغولستان تصریح کرد: مسابقات قهرمانی زیر 23 سال از اهمیت بالایی برخوردار است تیم‌های قدرتمند آسیایی حضور فعالی در این گونه رقابت‌ها دارند تا علاوه بر کسب امتیاز بالا رنکینگ خود را نیز ارتقا دهند چین، ژاپن و کره جنوبی از رقیبان اصلی ملی‌پوشان ما در این دوره از مسابقات هستند که امیدواریم بتوانیم با عملکرد خوب شمشیر بازان از سد حریفانمان عبور کنیم.

نایب رئیس فدراسیون شمشیر بازی تاکید کرد: این دوره از مسابقات اهمیت زیادی برای ما دارد بر همین اساس سعی کردیم از هر اسلحه چهار نفر و در مجموع 12 نفر به رقابت‌های قهرمانی آسیا مغولستان اعزام کنیم در حال حاضر این بازیکنان پس از برگزاری انتخابی تیم ملی به اردو دعوت شدند.

وی درباره شانس مدال آوری بازیکنان زیر 23 سال در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم صاحب سکوی قهرمانی این مسابقات شویم سال گذشته ملی‌پوشان اسلحه سابر در رقابت‌های فیلیپین مدال برتر به دست آوردند که توانستیم رکوردمان را ارتقا دهیم من فکر می‌کنم با توجه به آمادگی ملی‌پوشان می‌توانیم انتظار مدال خوش رنگ از این مسابقات را داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار