چکاچک شمشیربازان نوجوان به مرحله فینال رسید

مسابقات قهرمانی کشور بانوان با حضور 15 استان به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

چکاچک شمشیربازان نوجوان به مرحله فینال رسید

شهناز کرود، نایب رئیس فدراسیون شمشمیربازی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور بانوان با حضور 15 استان شرکت کننده از دیروز به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تیم‌های گیلان، آذربایجان غربی در حال حاضر به مرحله فینال راه یافتند و این شمشیربازان برای کسب مقام قهرمانی به رقابت با یکدیگر می‌‌پردازند.

کرود درباره داوری این دوره از رقابت‌ها گفت: تیم‌های حاضر در رقابت‌های قهرمانی کشور از سطح کیفی داوران رضایت دارند و مشکلی از بابت داوری وجود ندارند. قضاوت این بازی‌ها برعهده شیرین رضایی، معصومه نظری و زهره صدرزاده است.

وی تأکید کرد: سطح کیفی این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کرده است و خوشبختانه تیم‌ها با بهترین بازیکنان حاضر شدند تا نتیجه را به سود خود به اتمام برسانند.

نایب رئیس فدراسیون شمشمیربازی بانوان اذعان داشت: مسابقات قهرمانی کشور شمشیربازی همه ساله با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور برگزار می‌شود ما مسابقات انتخابی به منظور انتخابی تیم ملی برگزار نمی‌کنیم اما این شمشیربازان نوجوان به عنوان آینده‌سازان این رشته هستند و می‌توانند در آینده بدرخشند.

کرود اظهار کرد: در بخش سابر انفرادی نوجوانان استان‌های گیلان، یزد، آذربایجان غربی و گیلان به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند. هستی ذبیحی توانست با غلبه بر حریفان عنوان برتر رقابت‌های انفرادی سابر را به خود اختصاص دهد. آیدا حاجی‌باغی عنوان دومی این مسابقات را از آن خود کرد. سیما کریم‌زاده و فاطمه رفیعی نیز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار