نگاه داری در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

حضور 230 شرکت در نمایشگاه فن بازار

رئیس مرکز مطالعات شهرداری تهران گفت: 230 شرکت برای حضور در نمایشگاه فن بازار انتخاب و در نمایشگاه حضور یافتند.

افسریان// حضور 230 شرکت در نمایشگاه فن بازاربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بابک نگاه داری رئیس مرکز مطالعات شهرداری تهران، در مراسم افتتاح نمایشگاه فن بازار که امروز (شنبه) در بوستان گفتگو با حضور جمعی از مسئولان شهری و کشوری برگزاری شد، با بیان اینکه این نمایشگاه از 17 تا 19 مرداد ماه ادامه دارد، اظهار کرد: 230 شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به حضور غرفه‌های کارفرمایی در نمایشگاه فن بازار افزود: شهرداری‌های 12 کلان شهر کشور نیز در این نمایشگاه حضور دارند تا از نیازهای فن آورانه‌ خود حمایت کنند.

نگاه داری اضافه کرد: 5 بانک صادرات، تجارت، ملی، اقتصاد نوین و شهر برای مشارکت و سرمایه گذاری و ارائه خدمات به شرکت‌ها در این نمایشگاه حضور بهم رسانده‌اند.

رئیس مرکز مطالعات شهرداری تهران با بیان اینکه 12 پارک علم و فناوری در نمایشگاه فن بازار شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: پیمانکاران مختلفی برای حضور در این فن بازار شرکت کرده و هدف ان‌ها از این کار، تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی‌های داخلی است.

وی در پایان با بیان اینکه با برگزاری این دست نمایشگاه‌ها می‌توانیم از شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنیم، افزود: امیدواریم بتوانیم توانمندی‌های داخلی کشورمان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار