ابوالفضل جلیلی به سراغ خبرنگاران می‌رود

کارگردان «گل یا پوچ» در تدارک ساخت فیلم جدید خود با موضوع خبرنگاران است.

ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فیلم جدید خود با موضوع خبرنگار گفت: این اثر یک فیلم مستند داستانی درباره خبرنگاران کشور، فضای کار خبر و مشکلات آنان است، نویسندگی کار با خودم است و داستان سفری با خبرنگاران در یک قطار از مراکز شهر تا نقطه مرز را روایت می‌کند و این بار بازیگران ما خبرنگاران هستند. 
 
وی در خصوص مقدمات برای ساخت این اثر اظهار داشت: یک ماه پیش با حسین انتظامی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ملاقاتی داشتم که گفتم بنا دارم به افتخار روز خبرنگار این کار را کلید بزنم و او نیز از ایده و فکر من استقبال کرده و خوشحال شدند. 
 
جلیلی عنوان کرد: ساخت این فیلم به این دلیل است که به خبرنگاران احساس دین می‌کنم چراکه همیشه مشکلات ما را رسیدگی کرده‌اند. حال نوبت ماست که به آن‌ها رسیدگی کنیم. بنابراین اگر با این کار موافقت نکنند خودم این کار را انجام می‌دهم. 
 
کارگردان «گال» در خصوص نام اثر و مدت تولید آن بیان کرد: برای این اثر هنوز اسمی انتخاب نکرده‌ام، اما بنابر پیش بینی‌هایم مدت تولید آن حدود 20 روز طول می‌کشد. 
 
وی در خصوص هزینه‌های این اثر گفت: این اثر هزینه ندارد و آقای انتظامی از این فیلم درباره هزینه از من پرسیدند و گفتم به اندازه کسانی که فیلم‌های سینمایی می‌سازند، هزینه نمی‌شود. 
 
جلیلی افزود: در این کشور عده‌ای همیشه فیلم می‌سازند و آن هم به دلیل برخورداری از پول‌های کلان است در حالی که من همیشه فیلم‌های ارزان ساخته و حمایت نشده‌ام. 
 
این کارگردان سینما گفت: به دلیل ارادت شخصی که به آقای انتظامی داشتم به ایشان مراجعه کردم تا علاوه بر کمک، این اثر به اسم وزارت ارشاد تمام شود؛ با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم و نگاه مثبت ایشان به تایید معاون مطبوعاتی امیدوارم. 
 
جلیلی در ادامه افزود: با توجه به این که خبرنگاری، حرفه‌ای بین المللی است در صورت عدم موافقت از سوی وزارت ارشاد به کمک خبرنگاران این اثر را در سطح بین المللی ارائه خواهم داد. 
 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار