نعمت زاده: باید تورم تا پایان دولت به 10 درصد برسد

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: افزایش تولیدات داخلی و ایجاد رقابت باعث ایجاد آرامش در بازار داخلی شده و دولت به تورم که یک بحث مهم اقتصادی است توجه ویژه دارد و باید تورم تا پایان دولت به 10 درصد برسد.

نعمت زاده: باید تورم تا پایان دولت به 10 درصد برسد
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان   محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت معدن و تجارت در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز (16 مرداد ماه) با اشاره به شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اگر به توان و جوانان تحصیلکرده خود که مقام معظم رهبری در قالب اقتصاد مقاومتی بیان فرمودند متکی باشیم قطعا می‌توانیم جایگاه والای خود را در زمینه صنعت بدست بیاوریم.

وی درباره توسعه صنعتی کشور ابراز کرد: اگر بخواهیم اقتصاد خود را مقاومتی کنیم، باید کشور را به سمت صنعتی شدن ببریم.

نعمت‌زاده افزود: اگر کشور ظرف 10 سال آینده به مرز صنعتی شدن برسد، هم مشکل اشتغال کشور حل خواهد شد و هم شاهد افزایش درآمد مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حدود 80 درصد صنعت کشور در اختیار مردم است گفت: 20 درصد مابقی در اختیار دولت است که آنهم باید در راستای اصل 44 به مردم واگذار شود.

نعمت‌زاده ادامه داد: افزایش تولیدات داخلی و ایجاد رقابت باعث ایجاد آرامش در بازار داخلی شده و دولت به تورم که یک بحث مهم اقتصادی است توجه ویژه دارد و باید تورم تا پایان دولت به 10 درصد برسد.

وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به قاچاق و واردات غیررسمی خاطر نشان کرد: قاچاق یکی از امراض اجتماعی و اقتصادی است که در زمان تحریم شدت پیدا کرد. وظیفه دولت برای مقابله با آن افزایش نظارت‌هاست که دولت در هفته جاری لایحه مقابله با قاچاق را تصویب و در اختیار مجلس قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۵:۳۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
بدانیم باهمکاری وزارت دارایی ووزارتخانه هاوعامه مردم خیلی زودتر مشکلات حل میشود
آخرین اخبار