باید برنامه ریزی دقیقی برای توسعه و گسترش ورزش دانشگاهی صورت گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مديركل ورزش و جوانان مازندران در نشست صميمی با رئيس و معاونين دانشگاه كشاورزی و منابع طبيعی ساری گفت: نگاه و توجه ويژه مسئولان به ورزش دانشگاه ها موجب توسعه شكوفايی و گسترش ورزش كشور می شود.

حبيب حسين زادگان با اشاره به استعداد های خوب در ورزش دانشگاه ها افزود: استعداد و نخبه های خوبی در عرصه دانشگاه ها وجود دارند كه اين توجه و نگاه مسئولان به ورزش دانشجويان می تواند در توسعه و گسترش بيشتر ورزش كشور موثر باشد.

وی يكی از مهمترين اهداف اين سازمان را عمومی كردن ورزش همگانی بين خانواده ها خبر داد و یادآور شد: دانشگاه كانون توجه همه است و با توجه به جوانی، شادابی و نشاط در بين جوانان بهترين مكان برای اقتدار قهرمانی و همگانی محسوب می شود.

مديركل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اجرای برنامه های خوب در حوزه ورزش استان و همچنين كسب افتخار آفرينی توسط ملی پوشان مازندرانی در رشته های مختلف ورزشی گفت: دستگاه ورزش و جوانان تعامل و ارتباط بسيار خوبی با سازمان ها و ادارات مختلف به ويژه دانشگاه ها برای توسعه و گسترش ورزش استان دارد.

حسين زادگان از مصوبات خوب برای حل مشكلات جوانان خبر داد و افزود: با تشكيل ستاد ساماندهی برای امور جوانان در استانداری و با برگزاری جلسات مختلف تلاش برای برطرف كردن مهمترين مشكلات جوانان را داريم.

وی مهمترين هدف از تشكيل اين جسله را تعامل و همكاری همه جانبه با دانشگاه ها برای رشد ورزش اشاره كرد و گفت: بستر خوبی در ورزش دانشگاه ها فراهم است كه می توان با بهره گيری مناسب در رشد و توسعه سلامت جامعه موفق عمل كرد.

مديركل ورزش و جوانان مازندران يكی ديگر از رمز موفقيت ورزش دانشگاه ها را برگزاری مسابقات المپياد دانشجويي خبر داد و افزود: ورزشكاران بسيار خوبی در دانشگاه های كشور مشغول تحصيلي هستند كه با برگزاری مسابقات مختلف می توان ورزشكاران موفق زن و مرد دانشجو را شناسايی كرد.

حسين زادگان خاطرنشان كرد: اقتدار و موفقيت ورزش مازندران بر همگان روشن است و ورزش مازندران با توجه به افتخارآفرينی كه دارد بر بام ورزش ايران و حتی جهان نشسته است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.