معاون مهندسی و توسعه آبفای گفت : پروژه احداث مخزن 4 شرقی و خطوط رفت و برگشت بین مخازن 3 و4 آماده بهره برداری با هدف افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شرب شهر زنجان می باشد.

بهره برداری از مخزن 4 شرقی با هدف افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شرب شهر زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ، مهندس رضا کابلی معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به این مطلب گفت: مخزن بتنی زون 4 شهر زنجان به ظرفیت 15 هزار متر مکعب و خط انتقال بین مخزن 3 و 4 شرقی و خط برگشت از مخزن 4 شرق به شبکه توزیع شهر جمعآ به طول 1800 متر از جنس چدن داکتیل و به قطر 700 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

وی به اعتبار هزینه شده جهت اجرای طرح اشاره کرد و افزود : برای بهره برداری این پروژه ها جمعآ بیش از 57 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان تصریح کرد : هدف از اجرای این طرح هدف از اجرای این طرح افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شرب شهر، حذف پمپاژ مستقیم آب شبکه جهت تامین آب پایدار مناطق شمال شهر و در نهایت کاهش اتفاقات شبکه و پرت آب می باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.