مدیر عامل و مالک باشگاه منصوری گفت: سال‌‌های زیادی است که ترابیان با نظر خود لقب پدر فوتسال ایران را گرفته است.

کریم منصوری مدیر عامل باشگاه شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار فوتسال و فوتبال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در گذشته و در زمان  ریاست ترابیان نیز بحث بازیکن قرضی به تیم‌های خارجی رواج داشت و طی رقابت‌های آسیایی بازیکنان ایرانی به تیم‌های عربی ملحق شده و پس اتمام رقابت‌ها به تیم خود باز می‌گشتند .البته ناراضایتی خود را نسبت به این موضوع اعلام کردیم، اما راه به جایی نبرد تا واژه بازیکن قرضی در فوتسال ایران جا بیفتد.

در پی این مسائل امسال قبل از آغاز رقابت های آسیایی با اعضای هیئت رئیسه البته بدون حضور نجاریان جلسه‌ای برگزار کردیم که طی آن قرار شد به دلیل بودجه کم در فوتسال کشور بازیکنان به صورت قرضی در اختیار تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌ها قرار گیرند. معتقدم این امر به پیشرفت بازیکنان و باشگاه‌های فوتسال کشور کمک می‌کند.

وی افزود: با وجود این که به یاد ندارم قانونی مصوب شده باشد، اما کاری هم خلاف مقررات انجام نشده زیرا ترابیان که خود را  پدر فوتسال ایران می‌داند چنین کاری را در گذشته انجام داده پس با توجه به شرایط گمان نمی‌کنم تقلید از کارهای وی منع قانونی داشته باشد، آن هم شخصی که هر کاری که خواسته در فوتسال به انجام رسانده است.

یکی از کارهای ترابیان را که به میل خود انجام داده بود و بی‌قانونی هم حساب نشد قراردادن یک بازیکن محروم از تیم‌های حریف مقابل تیم منصوری بود این در حالی بود که اعتراض‌های ما به کمیته فوتسال در این خصوص به نتیجه نرسید زیرا رئیس کمیته  نظر دیگری داشت حتی اعتراض خود را به فیفا ارائه  دادیم، اما مسئولان ضمن بیان این جلسه که اختلافات داخلی فوتسال را بین خودتان  حل کنید بار دیگر باعث شدند حقمان ضایع شود با این تفاسیر درست یا غلط بودن حضور بازیکن قرضی ایرانی در آسیا اهمیت ندارد چون در گذشته نیز انجام شده و در حال حاضر پیشرفت فوتسال ایران مهم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار