فرماندار شاهین‌دژ از کاهش 28 درصدی طلاق در شاهین‌دژ طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای  باشگاه خبرنگاران از ارومیه،حسین عباسی از کاهش میزان طلاق در شاهین‌دژ خبر داد و اظهار داشت: امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته میزان طلاق در این شهرستان 28 درصد کاهش یافته است.

عباسی با اشاره به روکیرد دولت در بخش زنان، خاطرنشان کرد: حضور موثر زنان در جامعه و تقویت این حضور زنان در جامعه و رفع مشکلات حوزه زنان اصلی‌ترین رویکرد دولت در این بخش است که در امور بانوان فرمانداری شاهین‌دژ نیز به این موضوع توجه خاصی شده است.

وی بر پویایی بانوان تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه زنان نقش موثری در جوامع خانوادگی و اجتماعی دارند ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین زنان جامعه زمینه‌ساز پویایی و بالندگی خانواده و جامعه خواهد شد.

فرماندار شاهین‌دژ  با بیان اینکه ویژه برنامه‌هایی نیز برای دانشجویان داریم، اعلام کرد: باید مهارت چگونه زندگی کردن و تعامل با سایرین به ویژه افراد خانواده را برای جوانان آموزش و اطلاعات لازم در این زمینه به آنها ارائه شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌ای فرنگی و برگزاری دوره‌ای توجیهی برای زوجین، اعلام کرد: در سال گذشته به منظور حفظ و انسجام نهاد خانواده نسبت به توانمندسازی زوجین در برابر آسیبهای اجتماعی و نحوه تعامل در خانواده مورد آموزش قرار گرفت.

فرماندار شاهین‌دژ با بیان اینکه در این خصوص امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای اجرایی خواهیم کرد، از برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج و حین ازدواج برای دختران و پسران در شرف ازدواج خبر داد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ارومیه ، کاهش ، طلاق ، شاهین دژ ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.