رباط جهانگردی که توسط محققان کانادایی طراحی شده بود در آخرین سفر خود مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باگشاه خبرنگاران جوان؛ سال گذشته وقتی رباط جهانگرد سفر خود را آغاز کرد با استقبال  فراوانی از سمت مردم رو به رو شد.این رباط که سفر خود را از اروپا وکانادا شروع کرده بود در آخر در آمریکا متوقف شد.

این رباط که توسط محققان کانادایی طراحی و ساخته شده بود به عنوان یک تحقیق علمی در حال سفر به آمریکا بود که مورد حمله بی رحمانه ی افرادی ناشناس قرار گرفت و مسافرت او پس از 300مایل نیمه کاره به پایان رسید.

بدنه ی از هم پاشیده او در یکی از شهر های آمریکا در حالتی که هیچ امیدی به تعمیر آن نبود پیدا شد.این رباط که در ابعاد یک کودک ساخته شده بود، سال گذشته در کنار خیابان در حالتی که منتظر ماشین بود توسط یکی از رهگذران دیده شده بود.



این رباط که نمی تواند به تنهایی حرکت کند مقصد نهایی خود را نمایش داده و این حرکت بستگی به رانندگان دارد تا او را تا کجا برسانند.

سازندگان این رباط از طریق جی پی اس که روی رباط نصب شده بود هر 20 دقیقه از مکان مستقر شده، عکس تهیه می کرد.

کسانی که به این رباط آسیب رساندن هنوز هویت شان مشخص نشده است اما این اتفاق پس از گذشت دو هفته از شروع سفر این رباط اتفاق می افتد. این رباط در بوستون در یک مسابقه پیت بال نیز حضور داشت که آخرین مسیر او آمریکا بود.



انتهای پیام/
برچسب ها: رباط ، سفر ، آمریکا ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.