بجنورد؛

برگزاری دهمین جشنواره تئاتر رضوی با شرکت 180 نفر از هنرمندان کشور

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دهمین جشنواره تئاتر رضوی به میزبانی خراسان شمالی باشرکت ۱۸۰ نفر از هنرمندان تئاتر کشور برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، ثابت قدم وحید امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: امسال هم این جشنواره برای ششمین سال به میزبانی استان برگزار و بیش از ۱۸۰ هنرمند در این جشنواره شرکت می کنند.

وی افزود: این جشنواره با رویكرد جدید و متفاوتی نسبت به دوره های گذشته برگزار خواهد شد.

ثابت قدم وحیدگفت: برگزاری مداوم جشنواره تئاتر رضوی خراسان شمالی را به سمت تبدیل شدن به پایگاه تئاتر دینی كشور سوق می دهد و به این ترتیب علاوه بر ارتقاء تراز فرهنگی و دینی استان، خلاء تئاتر دینی کشور هم پر می شود.

دبیر دهمین جشنواره تئاتر رضوی استان در خصوص اعتبارات برگزاری جشنواره تئاتر رضوی گفت : برای برگزاری جشنواره ۱۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: برگزاری این جشنواره در استان با اجرای موفق برنامه های فرهنگی و دینی برگ زرین دیگری را رقم خواهد زد.

ثابت قدم گفت: بیشترین تعداد شركت كنندگان در این جشنواره از استان های خراسان شمالی، تهران، گیلان، خوزستان، كرمانشاه، قزوین و خراسان رضوی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.