بجنورد؛

هفدهم مرداد روز پاسداشت حرمت صاحبان قلم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: حرمت صاحبان قلم و مشعلداران آگاهی را در هفدهم مرداد روز خبرنگار باید ارج نهیم.

هفدهم مرداد روز پاسداشت حرمت صاحبان قلم و مشعلداران آگاهیبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ نوروزیان در دومین جلسه شورای برنامه ریزی مطبوعات ، خبرگزاریها و رسانه های استان با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگارگفت: :قلم اصحاب رسانه حرمت دارد و نباید اجازه دهیم از حرمت این قلم سوء استفاده شود.

وی اظهار داشت: رسانه ها و نشریات بطور آزاد صحبت و انتقادهای خود را در مورد مسئولان تمام دستگاه های دولتی ومردم عام ارائه می دهند که در این زمینه باید از خبرنگاران ، گزارشگران و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

نوروزیان افزود:خراسان شمالی دارای اقوام مختلفی است که اصحاب رسانه و خبرنگاران به درستی و بدون بوجود آمدن کشمکش و نزاع تمام خبرها و اتفاقات را از تمام قومیت ها به درستی اطلاع رسانی کرده اند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو از اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست همچون گذشته در بحث خبرها با تعادل و دقت و به دور از بوجود آمدن کشمکش این انتخابات را به پایان برسانند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به اینکه خراسان شمالی به عنوان استانی نمونه از نظر قومیت های مختلف در کل کشور مطرح شده است ، گفت: خبرنگاران باید در انتخابات پیش رو ب به مذهب های موجود در استان و قومیت های مختلف توجه ویژه داشته ، چراکه برخی از نامزدهای انتخاباتی برای اخذ آراء به نفع خود،مردم را هدایت می کنند .

نوروزیان گفت :اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید کلاس ها ی آموزشی برای حرفه ای تر شدن خبرنگاران برگزار کند که سبب ارتقاء خبرنگاران استان می شود.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:رسانه های استان با اتحاد و همدلی در مقاطع مختلف توانسته اند نقش خود را ایفا کنند.

ثابت قدم افزود: روزنامه نگاری حرفه ای باید در استان به دست خانه مطبوعات تقویت شود، تولید آگهی های تمام ادارات باید از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.