فرماندار شهرستان خلخال گفت: توسعه واحدهای گلخانه‌ای از مهمترین اهداف و برنامه‌های اقتصادی مقاومتی است که مورد حمایت جهاد کشاورزی است.

توسعه واحدهای گلخانه‌ای از مهمترین اهداف و برنامه‌های اقتصادی مقاومتی استبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی نظری افزود: با توجه به اینکه توسعه واحدهای گلخانه‌ای از مهمترین اهداف و برنامه‌های اقتصادی مقاومتی بوده بنابراین جهاد کشاورزی شهرستان خلخال از اجرای این طرح‌های در شهرستان حمایت کرده و با اعطای تسهیلات به مقاضیان راه‌اندازی این واحدها زمینه توسعه این فعالیت‌ها را در شهرستان خخال فراهم می‌آورد.

وی همچنین از بهره‌برداری دومین واحد تولید صیفی‌جات گلخانه‌ای در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: این گلخانه در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع احداث شده و ظرفیت تولید 120 تن سبزی و صیفی‌جات را در سال داشته و می تواند بخش مهمی از نیازهای منطقه را در این حوزه تهیه وتامین کند.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به عمده محصولات تولیدی این واحد گلخانه تصریح کرد: گوجه، خیار، توت فرنگی و انواع سبزیجات از محصولاتی بوده که در این واحد تولید می‌شود و در کنار کم به توسعه تولیدات صیفی‌جات در شهرستان برای تعدادی از افراد نیز اشتغالزایی می‌کند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.