اردبیل؛

تعطیلی نیمی از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: بیش از نیمی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان خلخال که در شهرک صنعتی این شهرستان واقع شده‌اند هیچ گونه فعالیت تولیدی و اقتصادی نداشته و تعطیل هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  علی نظری نبود سرمایه در گردش را از مهمترین مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل شهرستان خلخال دانست و افزود: باید با ارائه تسهیلات به صاحبان این واحدها آنها را دوباره به چرخه تولید و فعالیت بازگردانیم و زمینه رونق اشتغال و تولید را در شهرستان فراهم آوریم که انتظار می‌رود در این زمینه بانک‌ها همکاری و مساعدت لازم را برای راه‌اندازی مجدد این واحدها داشته باشند.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: در شهرک صنعتی خلخال تاکنون 47 واحد تولیدی و صنعتی راه‌اندازی شده که متاسفانه در حال حاضر تنها 23 واحد فعال بوده و بقیه واحدهای تولیدی هیچ گونه فعالیت و تولیدی نداشته و در حالت رکود به سر می‌برند که این امر ضربه سنگینی بر تولید و اقتصاد منطقه وارد می‌کند.

نظری در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه رکود و تعطیلی این واحدهای تولیدی وصنعتی زمینه‌ساز از بین رفتن فرصت‌های اشتغال در منطقه می‌شود باید تلاش کنیم تا با راه‌اندازی و کمک به توسعه تولیدات این واحدها در کنار بازگشت افراد بیکارشده به کار خود زمینه‌های اشتغال افراد دیگری نیز در این واحدهای تولیدی واقتصادی فراهم شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.