اردبیل؛

برگزاری همایش منطقه دو کشوری در شهرستان خلخال

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: همایش منطقه دو کشوری در تاریخ ۲۲ مردادماه امسال با هدف تدوین بسته‌های مشترک تورگردانی در شهرستان خلخال برگزار می‌شود.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قادر تقی‌زاده اظهار داشت: همایش منطقه دو کشوری در تاریخ 22 مردادماه امسال و همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که از 19 تا 23 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برپا می‌شود در شهرستان خلخال برگزار خواهد شد.

وی از حضور استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، زنجان و قزوین در این همایش خبر داد و افزود: همایش منطقه‌ دو گردشگری کشور با هدف تدوین بسته‌های مشترک تورگردانی در شهرستان خلخال برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از این همایش به عمل آوریم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اهداف تدوین بسته‌های مشترک تورگردانی گفت: توزیع گردشگر در مناطق و شهرستان‌های مختلف استان در قالب سفر به مناطق گردشگری کمتر شناخته شده و بهره‌مندی افراد محلی از حضور گردشگران در این مناطق از اولویت‌های اصلی تدوین این تورهای مشترک است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.