كلاهبرداری به بهانه سرمایه گذاری در كار/ پسر خلافکار به خانواده‌اش هم رحم نکرد

مرد كلاهبردار، به بهانه سرمایه گذاری، سكه های آشناهای خود را گرفت و متواری شد.

كلاهبرداری به بهانه سرمایه گذاری در كار/ پسر خلافکار به خاواده‌اش هم رحم نکرد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندی پیش با شكایت چند زن و مرد، ماموران در جریان وقوع یك كلاهبرداری حرفه ای قرار گرفتند.

شاكیان به ماموران گفتند: از چند وقت پیش سكه های خود را برای سرمایه گذاری در یك كار، به یكی از آشنایان خود دادیم تا كار كند و سود پولش را به ما بدهد، هركس به اندازه خودش سكه داد و تا یكی دو ماه سود سكه ها را گرفتیم. ولی بعد از یكی دو ماه مرد جوان ناپدید شد و خبری از سكه هایمان هم نشد. هرچه به دنبال او گشتیم اثری از او نبود و تازه متوجه شدیم كه او كلاهبردار بوده و با سرقت سكه هایمان متواری شده است.

بعد از اعلام این شكایت ها موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد، ردیابی ها در خصوص شناسایی متهم ادامه داشت تا اینكه او در نهایت گرفتار قانون شد.

وی پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: چند وقتی می شد كه بدهكار بودم و نمی دانستم پول طلبكارهایم را چطور پرداخت كنم. با خودم گفتم با گرفتن سكه های فامیل و آشناهایم، در یك كاری سرمایه گذاری كنم تا به پول برسم. ولی شكست خوردم و پول زیادی نصیبم نشد. برای همین تصمیم گرفتم با سرقت سكه هایی كه برای سرمایه گذاری گرفته بودم، پول طلبكارها را بدهم.

با اعتراف این مرد، وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در خصوص این پرونده در دادسرای ناحیه 12 ادامه یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار