بلاتکلیفی مسابقات سلاح‌های خفیف در ایران

مسابقات آزاد تیراندازی در رشته سلاح‌های بادی برگزار می‌شود، ولی بخش سلاح‌های خفیف به دلیل کمبود امکانات بلاتکلیف است.

معصومه توحیدلو در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات‌ آزاد تیراندازی در بخش سلاح‌های خفیف بیان کرد: برنامه فدراسیون پیش از شروع مسابقات آزاد برگزاری این رقابتها هم در بخش بادی و هم در بخش خفیف بود، اما مسابقات سلاح‌های خفیف به علت تامین نشدن مهمات برگزار نشد.

وی درباره متقاضیان شرکت کننده در این بخش گفت: کمیته مسابقات آمادگی برگزاری این بخش را دارد و ورزشکاران علاقمند به سلاح‌های خفیف نیز در این رقابت‌ها حضور دارند، ولی به علت کمبود امکانات و مهمات قادر به برگزاری مسابقات‌ آزاد سلاح‌های خفیف نیستیم.

توحیدلو درباره اینکه این تعطیلی برگزار نشدن مسابقات سلاح خفیف تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: این موضوع بستگی به تصمیمات فدراسیون دارد، تا زمانی که فدراسیون امکانات لازم را در اختیار ما قرار ندهد مسابقات این بخش نیز برگزار نخواه شد.

وی بیان کرد: در هفته گذشته سه مرحله از مسابقات سلاح بادی برگزار شد که در این مسابقات ورزشکاران با استعدادی از سراسر کشور شرکت می‌کنند.

دبیر کمیته مسابقات تیراندازی گفت: با این وضعیت مالی که فدراسیون دارد برگزاری مسابقات سلاح‌های خفیف مشخص نیست، چون ملی‌پوشان تیم خفیف نیز مشکلات کمبود مهمات دارند و بدون فشنگ تمرین می‌کنند. با این وجود هرگاه امکانات فراهم شود به ورزشکاران اعلام خواهیم کرد تا در این بخش ثبت‌نام کنند.

وی در پایان یادآور شد: مسابقات آزاد اهداف پروازی نیز هفتم و هشتم مردادماه در رشته‌های تراپ، تراپ دوبل و اسکیت برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار