رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم ازآغازمسابقات کونگ فودر قم خبر داد .

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان   از قم؛محمد رشید رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم با اشاره به اینکه راه اندازی این مدرسه تاثیر بسیاری را برسطح یادگیری وپیشرفت در این زمینه دارد گفت: با توجه  به برنامه ریزی های انجام شده این مسابقات با حضور قهرمانان استان در تمامی رده‌های سنی برگزارمیشود.

رشید هدف برگزاری این رقابت هارا انتخاب نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور دانست وبیان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات در ۴ رده سنی با هم مسابقه می‌دهند ونفرات برتر به مسابقات کشوری راه می یابند.

وی در خصوص جزییات این مسابقات گفت:  اعضای شرکت کننده در رده‌های شامل نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است و برای هر یک اوزان مشخصی تعریف شده است ، و همچنین مراسم وزن کشی این رقابت‌ها روز پنج شنبه ۱۵ مردادماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در خانه کاراته استان قم واقع در مجموعه ورزشی راحله انجام می‌شود.

 رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم  زمان برگزاری این رقابت هارا روز جمعه عنوان کرد وافزود: بر این اساس مسابقات کونگ فوی سبک نیمه آزاد قهرمانی استان قم قرار است روز جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.