بسته امروز به حواشی و پست های جالب هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین پرداخته است تا کاربران بتوانند به آسانی به این پست ها در یک جا دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها بازیگران و هنرمندان برای ارتباط تنگاتنگ با طرفدارانشان از کوچک ترین جزئیات زندگی خود عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

هر چند که این امر باعث کاهش شایعات درباره افراد معروف شده است اما مشکلاتی را نیز به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران قصد دارد با پیگیری صفحات اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران، جزئیات زندگی این افراد را با طرفدارانشان در میان گذارد.



بعد از توافق هسته ای ایران و 1+5 الناز شاکردوست دست به کار شد تا با بازیگرانی از نوع خارجی سلفی بگیرد و برای اولین سوژه سراغ جانی دپ رفت! اینجاست که باید به جمله معروف نقی در سریال پایتخت پناه ببریم و بگیم "مگه داریم؟" "مگه میشه؟"


//

وی نوشت:

من و جانى دِپ يـهـويـى؛ البته پس از توافق1+5

توضيحات: ايشون يك بازيگر هستند از نوع خارجى و هيچگونه ربطى هم به بنده نداشته و نخواهند داشتند خواهشا اعصاب خودتون و ما رو خرد نفرماييد با تشكر

Selfie With mr.JohnnyDepp in museum Madame Tussaud's


اینطور که از واکنش مردم مشخصه، پایتختی ها درون خانواده های ایرانی بخصوص هموطن های شمالی کشور نفوذ  کردند به حدی که برای دعوت به عروسی مهمانان خود، از جملات این سریال استفاده می کنند.

احمد مهران فر هم بیکار ننشست و دنبال اثرات پایتخت در زندگی مردم رفت و تونست تصویری از کارت عروسی به سبک پایتخت را کشف کنه و سریعا در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارد.


//




ترانه علیدوستی که با نقش دختری 15 ساله که مادر هم بود، به شهرت رسید حال حس مادرانه را تجربه کرده و مدتی است فرشته کوچولویی به نام حنا را در زندگی خود دارد.

حنا کوچولو اونقدر برای مادر عزیز هست که ترانه علیدوستی میخواد، دخترش همیشه در آغوشش به خواب برود و هرگز به خانه نرسد تا دمی اون را از خودش جدا کند.

//


وی نوشت:

اینجور وقتها دوست دارم این آسانسور هیچوقت نرسه خونه



و این هم ستاره نوظهور دنیای عروسکی ایران، جناب خان که معرف همه است.

رامبد جوان تصویری از جناب خان را بر روی تخت درمانگاه به اشتراک گذاشت؛ البته جای نگرانی نیست و این عکس تنها نشانگر صحنه ای از خندوانه است و جناب خان با حالی بسیار عالی در حال گشت و گذار در پاریس است!


//



اینستاگرام و گوشی های هوشمند باعث شده تا موج عکس سلفی راه بیفتد که این امر در میان هنرمندان به یک عادت تبدیل شده و به هر دلیلی عکس های سلفی مرتبط و یا غیر مرتبط در اینستاگرام خود منتشر می کنند.

روناک یونسی در جدیدترین پست اینستاگرام خود عکسی سلفی را همراه با شب و تهران با اشتراک گذاشت، احتمالا روناک خانم هنگام عکاسی این سلفی کمی غمگین بوده که روی شب تاکید کرده است.


//

وی نوشت: سلفی من و شب و تهران ...



محله گل و بلبل هم که این روزها مهمان خانه های مردم است ، صحنه های طنز کمی ندارد، داریوش فرضیایی هم با انتشار تصویری  از حرکات پدرش در گل و بلبل اظهار تعجب کرد.

عمو پورنگ معتقد است پدرش در محله گل و بلبل یک سوپرمن یا بشقاب پرنده است که با این سن و سال براحتی مثل یویو بالا و پایین می رود؛ البته این حرکات ما رو نگران حال این پدر بزرگوار کرد!

//

وی نوشت:

انصافا کارش خیلی درسته!!!! نميدونم بالاخره این پدرِ یا سوپرمن یا بشقاب پرنده "" یا "یو یو " یا کاراته کار"
هر چی که هست خیلی نگرانشم
میترسم این دفعه بپره بالا دیگه پایین نیاد...!!!!
عکاس؛ همکار بسیار ارجمندم سرکار خانم "لیلا خوش کنار



حضور بازیگران در کنسرت خواننده و گرفتن عکس یادگاری به یک کار روتین تبدیل شده و اینبار گلاره عباسی که با خواهرش به کنسرت مهدی یراحی رفته بود عکس یادگاری اش را با طرفدارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

گرفتن عکس یادگاری با خواننده ها کم کم داره حالت چشم و هم چشمی به خودش می کیرد البته امیدواریم این اتفاق هرگز نیافتد.

//

گلاره عباسی نوشت:

بعد از چند روز كه سخت بود و سنگين امروز با ديدن درخشيدن يك دوست عزيز پرشدم از شوق و غرور .اقاي مهدي يراحي هميشه درخشان باشيد

من و خواهر جان



مازیار فلاحی هم در اینستاگرام  خود تصاویری از اجرایش در تبریز را به اشتراک گذاشت و طرفدارانش را هر روز از نوع برگزاری کنسرت مطلع کرد.

//



حمید بعیدی نژاد دیپیلمات کشورمان از مسئولان فعال در اینستاگرام است که در جدیدترین پست خود جمله ای زیبا از تولستوی را ترجمه کرده و در اختیار کاربران قرار دارد، البته پیش از هر کاری از همه خواست تا از این کار وی تفسیر سیاسی نکنند.

//

وی نوشت:

تولستوی در يكي از زيباترين كتابهاي خود بنام "روزشمار حكمت" زيباترين و عميق ترين كلمات حكمت آميز از تمامي نويسندگان جهان را جمع آوری كرده است و هر روزي از سال را به چند عبارت حكمت آميز اختصاص داده است. وي روز ٣٠ ژوئيه يعني امروز را به موضوع بخشش و بخشيدن ديگر انسانها اختصاص داده است كه برايتان ترجمه كرده ام كه اميدوارم بدون ارائه هيچگونه تفسير سياسي لذت ببريد: تنها انسانهايی كه به ضعفهاي خود آگاه هستند، مي توانند ضعف همسايگان خود را تحمل كنند.

ادوارد هربرت ميگويد "انساني كه نميتواند ديگران را ببخشد پلي را خراب ميكند كه خود بايد از آن بگذرد، چون هر انساني نيازمند بخشيدن است." تقريبا هميشه وقتي به اعماق روح خود نگاه ميكنيم ميتوانيم همان گناهاني كه ديگران را بخاطر آنها نكوهش ميكنيم آنجا در روح خود بيابيم. اگر گناه خاصي را در روح خود نمي يابيم بايد عميقتر و نزديكتر نگاه كنيم، آنوقت حتي گناه بدتري را در روح خود پيدا مي كنيم.

مصلح الدين سعدي ميگويد يك رودخانه پر آب با سنگي كه داخل آن مي اندازيم متلاطم نميشود. اگر انسان مذهبي با انتقاد ديگران متلاطم ميشود، پس بايد بداند كه رودخانه نيست بلكه تنها چاله آب كوچكيست.

ديگران را ببخش تا تو هم مورد بخشش ديگران قرار گيري. ( قابل توجه علاقمندان هنر عرض كنم كه اين پرتره بسيار زيبا را ايليا رپين بزرگترين نقاش روسيه در قرن نوزدهم در سال ١٨٨٧ كشيده است. اين تنها نقاشي وي از تولستوي نبوده است، دو نقاشي ديگر كه تولستوي را در يكي از آنها پابرهنه و ديگري او را در حال شخم زدن نقاشي كرده است نيز شهرت جهاني دارند.


حنیف عمران زاده هم که اخیرا گریزی به فلسفه زده و بهشت و جهنم را به طور دقیق توصیف کرده و تعریف خود را در اختیار طرفدارانش گذاشت.

حنیف معتقده رضایت درون بهشت است و باید حل تمامی مسائل سخت را به خدا واگذار کنیم تا درست شود.


//

عمران زاده نوشت:

آنچه را كه در كلام تو جاري ميسازد...
همه آن چيزي است كه تو در آن لحظه هستي!
بگذار تا فقط خوبيهايت جاري شود......
از انعكاس تيرگي ها بر آينه دل مخاطبت
واهمه داشته باش!
چرا كه اين تيرگي ها گسترش مي يابد... " پس تو به نوبه خودت
مگذار كه جهان تيره و تار شود!!! هميشه زيباترين هايت را جاري كن ...
جهنم مكاني جغرافيايي در جايي نيست
بلكه حالتي از روح ناراضي است !... " رضايت درون يعني بهشت " " آرامش" هنر نپرداختن به مسائلي است
كه حل كردنش سهم خداست



برنامه خندوانه باز هم در جهت بهبود امور قدمی برداشت و باعث شد شهردار تهران جدیدترین پستش را به موضوع کودکان سندرم دان اختصاص دهد.

قالیباف در پست خود با تشکر از رامبد جوان اعلام کرد که قرار است دیواری را برای طراحی توسط کودکان سندرم دان در اختیار آن ها قرار دهد تا خاطره ای از این کودکان در شهر ثبت شود.

//


قالیباف در پست اینستاگرامی اش نوشت:

شهری برای همه

فضاهای عمومی و جمعی شهر جایگاه تردد، تولید خاطره و یادآوری برای همه ماست. همه ما برای این تردد، ایجاد خاطره و یادآوری نیازمند آسایش فیزیکی، امكان استفاده، شادی و تعالی هستیم. در این شهر سالمندان، معلولان و كودكان فراوانی زندگی میكنند. كسانی كه هم از منظر امکانات تردد باید مورد توجه قرار بگیرند و محیط برای ایشان مناسب سازی شود و هم امكان حضور و ایجاد خاطره برایشان فراهم باشد. ضمن اینکه به همگان و به صورت مناسب درباره ویژگی‌های ایشان، توانمندی‌ها و كم توانی‌هایشان «یادآوری» شود.

من و همكارانم در شهرداری تهران  برای این امر كوشیده‌ایم، اما تا رسیدن به نقطه بهینه، فاصله وجود دارد. چند روز پیش آقای رامبد جوان مجری برنامه تلویزیونی خندوانه پیشنهاد اختصاص دیواری (دیوار 47) در شهر برای ارایه آثار هنری کسانی که دچار مشکل سندروم دان هستند را دادند. برای «تولید خاطره» و «یادآوری» پیشنهاد خوبی بود. از همکارانم در سازمان زیبا سازی شهر تهران خواستم که در کمترین زمان ممکن این طرح را پیگیری و اجرا کنند.

محمدباقر قالیباف
۹۴/۵/۱۰



همانطور که در بالاتر گفتیم، جناب خان در حال حاضر در پاریس تشریف دارد و سلفی خودش با برج ایفل را در اینستاگرامش منتشر کرد.

سوغاتی یادت نره جناب خان.

//




علی اوجی عکسی قدیمی از خود را در سریال شوخی کردم مهران مدیری به اشتراک گذاشت.

علی اوجی به آقا دوربینی هنرمندان معروفه چون در همه جا حضور داره و در حال سلفی انداختن است.


//


علی اوجی نوشت:

سريال شوخى كردم ...
ساخته مهران مديرى
من در نقش مدير امور جوانان و ازدواج
گريم مهرداد شكرابى





علی انصاریان بازیکن اسبق تیم پرسپولیس با انتشار عکسی از برنامه شبهای تابستان در کنار مادر معلولی که با وجود معلولیت و نداشتن دو دست، در بزگ کردن بچه خود هیچگونه کوتاهی نکرده است اراده آهنین این مادر را ستایش کرد.


//



این فوتبالیست نوشت:

سلام
نميدونم چه كلمه اى ميتونه وصف كنه اراده اين شير زن و اين پسر دوست داشتنيو.

معلوليت محدوديت نيست، با خانم اعتضاد و روح الله عزيزم
برنامه شبهاى تابستان .

با نداشتن دو تا دست از من و أمثال من با اراده تَر بودند.

يا على



رضا رشیدپور که به خاطر حادثه زنده سوزاندن کودک فلسطینی قلبش به درد آمده است با انتشار متنی برای نتانیاهو از این عمل فجیع اعلام انزجار کرد و از بازتاب این کار وحشیانه درسایت های غربی و امریکایی سخن گفت.

//

رضا رشیدپور نوشت:

از شنیدن خبر سوختن کودک هجده ماهه با شعار "بهای انتقام " توسط افراطیون صهیونیست قلبم سوخت . جهان به کجا می رود ؟ مدعیان حقوق بشر چه می کنند ؟ کودکان فرشته های زمینند . اگر بالشان بسوزد , جانمان خواهد سوخت ...
آقای نتانیاهو
مردم ایران اگر به زعم شما "شلوار جین " نمی پوشند و از نظر شما قصد دارند که یک جوری یواشکی "بمب اتم " بسازند و خیلی "تروریست " هستند در تمام طول تاریخشان حتی یک کودک را هم به آتش نکشیده اند ... آقای نتانیاهو
شما که شلوار جین می پوشید و اصلا بمب اتمی ندارید و خیلی با تروریست ها مبارزه می کنید برای قضاوت وجدان تاریخ بگویید که وقتی آن کودک معصوم در آتش می سوخت دقیقا چه حالی داشتید ؟!
پی نوشت : این بار آش آنقدر شور است که صدای آمریکا و یورونیوز و ... هم نوشته اند " قتل فجیع یک کودک " ...



حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از صفحه اول روزانه 9 دی، مهمترین تیتر این روزنامه یعنی دبه دولت را شرح داد و از دوگانگی صحبت های دولت روحانی در قبل و بعد از توافق هسته ای خبر داد.


اینستاگرام هنرمندان و مسئولین
 رسایی نوشت:

حسن روحانی قبل از قبول توافقنامه وین: «ما وقتی می‌گوییم باید تحریم‌های ظالمانه رفع شود بعضی‌ها چشمان‌شان زیاد نچرخد. تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوند. آنها که ملت ما را تحریم کرده‌اند ظلم بزرگی مرتکب شده‌اند اما عده‌ای در داخل هم نمی‌دانستند تحریم چیست». یاران و وزرای روحانی بعد از توافقنامه هسته ای: طیب نیا: با حذف تحریم ها زمینه‌ای برای حل و فصل همه مشکلات فراهم نمی شود./ نعمت زاده: قیمت خودروهای داخلی کاهش نمی‌یابد./سیف، رییس بانک مرکزی: پول‌های بلوکه‌شده ایران ۲۹ میلیارد دلار است نه 120 یا 150 میلیارد دلار./ آخوندی: توافق هسته ای تاثیر مستقیم بر بازار مسکن نخواهد داشت./ نوبخت: مردم می‌دانند بلافاصله بعد از توافق تغییرات محسوس نخواهد بود!/ لیلاز: کسی گمان نمی کند با رفع تحریم مشکلات اقتصادی رفع شود./ زیباکلام: برداشتن تحریم‌ها «اقتصاد» را متحول نمی‌کند.

مقام معظم رهبری: «کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است و همه باید مسئولیت‌های متفاوت خود را در تقویت تولید داخلی به عنوان تنها راه علاج مشکلات اقتصادی، انجام دهند».


گزارش: فاطمه باقری

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
با دیدن این صحنه ها باید گفت به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۵۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
آخ گل گفتی ناشناس دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
خوبه حالا بازیگرا تو جامعه انقلابی و همیشه در صحنه زندگی میکنن وگرنه جلو تلویزیون لخت هم میشدن
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۷:۲۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
چه جالب ......
Germany
یه ایرانی
۱۶:۳۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
کاش مهدی یراحی به ارومیه هم بیاد
واقعا اهنگ " سال درد " فوق العاده بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
من بر این باورم هر کسی تو مساله حجاب خودش میدونه و آزاده
ولی اینا میشن الگوی یه جامعه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
جالبه دیگه مسئولین حرف از فیلتر این شبکه ها نمیزنن !فهمیدن اب در هاون کوبیدنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۳۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
الناز خانم شاکر دوست معلومه ک روسری هم نداشته یا اگرم داشته خیلی جزئی بوده ک با ایشون عکس انداختن و چقدم خوشحالن تبریک میگم هالیوودیا همینو میخوان البته هیچی مشخص نیس ک اونجا چه اتفاقی افتاده.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۴۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
دوست عزیز اینجایی که ایشون عکس گرفتن یه موزه است تو لندن اینی هم که میبینی مجسمه ی جانی دپه.