کرمان؛

قتلی که سعی شده بود خودکشی نشان داده شود

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار جنوب از يك فقره قتل و دستگيري قاتل در كمتر از يك ساعت در عمليات ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سرهنگ قزلباش گفت :بنا براعلام خبري مبني بر وقوع يك فقره خودكشي در توابع شهرستان رودبار جنوب و اهميت و حساسيت موضوع ، اكيپي مجهز از ماموران پليس آگاهي شهرستان به آدرس مورد نظر عزيمت كردند.

وي افزود: با تحقيقات ميداني و بررسي هاي تخصصي محل برخورد گلوله با ديوار اطاق و زاويه شليك مشخص شد كه واقعيت تحريف شده و موضوع خودكشي صحت ندارد.

اين مقام ارشد انتظامي بيان داشت : مأموران پليس آگاهي با فعال كردن منابع و استفاده از بانك هاي اطلاعاتي، مكان اختفاي قاتل را شناسايي كرده و عازم محل مورد نظر شدند و طي يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه موفق شدند متهم را در کمتر از1 ساعت دستگير كنند.

سرهنگ قزلباش تصريح كرد : در بازرسي از مخفيگاه، قاتل و دو نفر از همدستان وي كه در جريان قتل با او تباني داشته و در فرار نيز به او كمك كرده بودند دستگير شده و يك قبضه سلاح ممنوعه نيز كه آلت قتل بوده كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار جنوب افزود : متهم كه در بازجويي فني و تخصصي عرصه را بر خود تنگ ديد لب به اعتراف گشود و اعلام داشت که به دليل اختلافات قبلي با مقتول دست به اين كار زده است .

وي خاطر نشان ساخت: متهم پس از تشکيل پرونده و سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.