گرگان؛

وجود انسجام قابل قبول در حوزه فرهنگی کمیته امداد گلستان

رئیس مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد کشور گفت: با بازدیدی که از واحدهای فرهنگی شهرستان های استان داشته ایم خوشبختانه انسجام خوبی در حوزه فرهنگی کمیته امداد گلستان وجود دارد.

وجود انسجام  قابل قبول در حوزه فرهنگی کمیته امداد گلستانبه گزارش گروه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ ناهید ادیم در گردهمایی کارشناسان  فرهنگی کمیته امداد گلستان اظهار داشت: جنس کار در کمیته امداد متفاوت است و آن کسی که به مشاوره امداد مراجعه می کند خودش مشکلش را نمی دانند و علاوه بر آن مشکلات مددجویان نیز با دیگر افراد جامعه که به مشاوره مراجعه می کنند متفاوت تر است و بر همین اساس مشاورین کمیته امداد باید برای ایجاد تغییر نگرش و رفع مشکلات مددجویان بسیار تلاش کنند. 

ادیم با بیان اینکه کار مشاوره در این نهاد بسیار گسترده است، متذکر شد: با بازدیدهای که از شهرستان های مختلف استان داشته ایم انسجام خوبی در حوزه های فرهنگی بین مشاوره، مدیر فرهنگی و مدیران شهرستان ها وجود دارد. 

رئیس مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد کشور تصریح کرد: تقویت مشاوره گروهی، تشخیص ارجاع به کلینک های خارج از امداد، برنامه ریزی در اتاق فکر مشاورین، تعاملات با دیگر دستگاه ها از دیگر نقاط قوت استان گلستان در این حوزه می باشد. 

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه در هر مدیریتی یک نیروی مشاوره داریم در هر مدیریتی با توجه به تعداد مراجعینی که وجود دارد آسیب ها منطقه شناسایی و در راستای پیشگیری از آسیب ها برنامه ریزی های لازم انجام شود. 

 
انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.