نفرات برتر دومین مرحله لیگ دانهیل دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان : دومین مرحله لیگ دانهیل دوچرخه سواری کوهستان باشگاه‌های کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به مسافت 2500 متر در ارتفاعات سفیدچشمه ناهارخوران گرگان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی جوانان که 11 رقابت کننده داشت محمد اردلان از تیم قروه کردستان با 3 دقیقه و 30 ثانیه و 12 صدم ثانیه عنوان نخست را کسب کرد و سعید باقری از تیم تک رکورد زنجان با 3 دقیقه و 31 ثانیه و 08 صدم ثانیه و محمد جاوید از تیم هیئت دوچرخه‌سواری استان گلستان با 3 دقیقه و 45 ثانیه و 50 صدم ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان در مجموع 32 دوچرخه سوار با هم به رقابت پرداختند که حسین زنجانیان از تیم جاینت ایران با زمان 3 دقیقه و 02 ثانیه و 35 صدم ثانیه، حسین رفیعی تیم جاینت ایران با زمان 3 دقیقه و 08 ثانیه و 68 صدم ثانیه و محمدتقی محمدنیا از تیم هیئت دوچرخه‌سواری استان گلستان با 3 دقیقه و 09 ثانیه و 49 صدم ثانیه به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

دومین مرحله لیگ دانهیل دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور با شرکت 43 دوچرخه‌سوار در قالب 13 تیم در رده سنی بزرگسالان و 11 دوچرخه‌سوار در قالب 6 تیم  در رده سنی جوانان برگزار شد.

دومین مرحله لیگ دانهیل دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه های کشور در رده سنی بزرگسالان با شرکت تیم‌های هیئت دوچرخه‌سواری استان گلستان الف و ب، رکابان قم، تک رکورد زنجان، هیئت دوچرخه‌سواری استان سیستان و بلوچستان، هیئت دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری، تیم کندوان چالوس، جاینت ایران، آرکید تهران، تیم سقز، هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان شرقی الف و ب و هیئت دوچرخه‌سواری خراسان جنوبی برگزار شد.

در رده سنی جوانان نیز ورزشکاران تیم‌های تک رکورد زنجان، هیئت دوچرخه‌سواری استان گلستان، هیئت دوچرخه‌سواری استان قم، هیئت دوچرخه‌سواری استان سیستان و بلوچستان، هیئت دوچرخه‌سواری سقز و هیئت دوچرخه‌سواری قروه کردستان حضور داشتند.




انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.