مسابقات اسکواش آزاد قهرمانی کشور در بخش بانوان با عنوان جام «شهدای مدافع حرم» با معرفی ورزشکاران برتر دراستان گلستان به پایان رسید.

پایان مسابقات اسکواش آزاد قهرمانی بانوان کشور در گلستانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در روز پایانی رقابت ها، رضوان سادات نقیبی و غزال شرفپور از گلستان به همراه آرزو موسوی زاده و حدیث فرزاد از تهران با پیروزی بر حریفان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در این مرحله نقیبی و شرفپور به ترتیب برابر موسوی زاده و فرزاد شکست خوردند و به مقام سومی مشترک این دوره از رقابت ها دست یافتند.

در بازی نهایی که بازیکنان تهرانی برگزارکننده آن بودند، آرزو موسوی زاده با پیروزی ۳ بر صفر برابر حدیث فرزاد به مقام قهرمانی رسید.

«مستانه کرم پور» به نمایندگی از فدراسیون اسکواش، وظیفه سرپرستی کل مسابقات را برعهده داشت و در مجموع هشت داور (پنج نفر از گلستان، یک نفر از استان های خراسان رضوی، مازندران و تهران) قضاوت بازی ها را بر عهده داشتند.

نایب رییس فدراسیون اسکواش کشور بیان کرد: از نظر امکانات و تجهیزات، گلستان ظرفیت بسیار بالایی دارد و در چنین فضایی به راحتی می توان نیروهای بیشتری را پرورش داد.

شیرزاد افزود: باتوجه به داشتن زیرساخت های مناسب در این استان، ما می توانیم در آینده اردوهای تیم ملی را به صورت دوره ای در این مکان برگزار کنیم و از این نظر کار برای ورزشکاران استان راحت تر خواهد بود.

وی به حضور دو ورزشکار گلستانی در جمع چهار نفر برتر مسابقات اشاره و بیان کرد: چنین موضوعی نشان دهنده توانمندی بالای اسکواش بانوان استان است و با برنامه ریزی و هدایت برتر می توانند به رتبه های بالاتر نیز دست یابند. 

این دوره از مسابقات با شرکت ۶۲ ورزشکار از ۱۲ استان کشور به صورت آزاد و تک حذفی، به مدت دو روز در خانه اسکواش شهرستان گرگان برگزار شد.

وی در ادامه به مسابقات پیش روی بانوان کشور اشاره کرد و گفت: مسابقات ایران جونیور در روزهای ۲۴ تا ۲۷ مردادماه در تهران برگزار خواهد شد و در روزهای یکم تا پنجم شهریور نیز تهران میزبان مسابقات جوانان آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.