نماينده مازندران در مجلس خبرگان رهبري در ديدار جمعی از ورزشكاران گفت:پس از پيروزي انقلاب اسلامي توجه و نگاه خوبی به ورزش شده ولي برایي رسيدن به نقطه مطلوب فاصله داريم.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حجت الاسلام والمسلمین معلمی تصريح كرد: ورزش كردن برای تندرستی و سلامتی افراد نياز است و سرمايه گذاري كردن در ورزش همچون يك عبادت محسوب مي شود.

وي با بيان اينكه موفقيت خوبي براي ورزش استان حاصل شده، افزود: پس از پيروزي انقلاب اسلامي توجه و نگاه خوبی به ورزش شده ولي برایي رسيدن به نقطه مطلوب فاصله داريم.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به اينكه با تمرين و ممارست استعدادهاي ورزشي جوانان شكوفا می شود، اذعان داشت: ورزش ضمن شادابي، نشاط و نيرومندی افراد در گفتار، كردار و پاكدامنی ورزشكاران نيز تاثير دارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمي با بيان اينكه اعتبار ورزش بر اساس سرانه جمعيت و شرايط مدال آوري ورزشكاران توزيع شود، اظهار داشت: مازندارن مهد ورزش كشور محسوب مي شود و امكانات و اعتبار ورزشي براساس نياز شهرستان ها توزيع شود.

وي با اشاره به اينكه امام راحل(ره) فرمودند، من ورزشكار نيستم ولي ورشكاران را دوست دارم، يادآور شد: من هم اعلام مي كنم ورزشكار نيستم ولي از مشاهده و افتخارآفريني ورزشكاران خوشحال مي شوم.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به اينكه انتخابات مهم مجلس را پيش رو داريم، گفت: انتخابات يك پيام مهم و تاثيرگذار جامعه است كه نماينده منتخب مردم بايد از هر نظر اصلح و مورد اعتماد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمي افزود: از ورزشكاران مي خواهم كه از خداي خود غافل نشوند و در مصاف حريفان به قرآن و ائمه اطهار توكل كنند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: سرمایه ، عبادت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.