تبریز؛

آذربایجان شرقی قطب تکواندو کشور

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران گفت: استان آذربایجان شرقی پتانسیل‌های زیادی در عرصه قهرمان پروری رشته تکواندو دارد و می‌تواند به قطب تکواندو کشور تبدیل شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سید محمد پولادگر در مراسم انتخاب رئیس هیئت تکواندو استان گفت:به خاطر عقاید برخی از نفرات که از خانواده تکواندو هستند به این ورزش پر طرفدار در آذربایجان شرقی ظلم می شود زیرا این افراد بدون دلیل و بدون فکر برای رشته تکواندو،تصمیم اشتباهی می گیرند.

پولادگر ادامه داد: هم دلی و هم زبانی میتواند در ورزش نیز کار ساز شود و پیشرفت ورزش را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: کارنامه و رزومه افراد برای اعلام کاندیداتوری برای ریاست هیئت تکواندو مورد نظر فدراسیون میباشد و هر کسی که بخواهد برای خدمت به جامعه ورزشی در راس ورزش تکواندو حضور داشته باشد باید که ساکن محدوده استان باشد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان نیز در این مراسم یاد آور شد:مقررات انتخابات رشته های ورزشی به صورت مکتوب از طرف وزارت ورزش و جوانان به اداره کل ورزش و جوانان استان ابلاغ شده  و همه باید از این مقررات پیروی کنند.

سید محمد شروین اسبقیان اظهار داشت:اداره ورزش و جوانان استان تابع وزارت ورزش است و از نفرات انتخاب شده در هر مجمع ورزشی حمایت خواهد کرد.

رئیس هیئت تکواندو استان آذربایجان شرقی نیز در پایان مدت مسئولیتش در هیئت تکواندو به ارائه گزارش پرداخت و عنوان کرد:فدراسیون تکواندو ایران به نفع بعضی از کاندیداها جانبداری کرده است و مانع کاندیداتوری نفر برگزیده تکواندو کاران شده است.

کاظم طوفان بخش ادامه داد: در طول تصدی پست ریاست هیئت تکواندو استان کارهای اساسی برای این رشته پر طرفدار انجام داده که نمونه آن برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در تبریز است.

بعد از سخنرانی رئیس فدراسیون تکواندو و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان،کاندیداها به شرح برنامه های خود و اعلام رزومه پرداختند و بعد از آن در دو نوبت قرعه کشی انجام شد که کسی از کاندیداها حائز اکثریت آرا نشد.

بعد از پایان مراسم قرعه کشی که به نتیجه منجر نشد،سید محمد پولادگر مهدی نوائی معاون مدیر کل ورزش و جوانان که ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه را بر عهده دارد به عنوان سرپرست هیئت تکواندو استان انتخاب کرد.

مهدی نوائی متولد شهرستان هشترود  در سال 1356 و دارای مدرک کارشناسی ارشد از قهرمانان نامی تکواندو جهان است که چندین قهرمانی آسیا و جهان در کارنامه اش هویداست.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.