امام جمعه امام زاده عبدالله آمل گفت:زائران ومسافران زیادی از استان ودیگرمناطق کشور به این مکان زیارتی مشرف می شوند، شایسته نیست که بعد از گذشت چندین سال شاهد نیمه کاره بودن آن باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری؛ حجت الاسلام غفاری افزود: انتظار است مسوولان استانی وشهرستان با اختصاص اعتبارهای ویژه ونیزجلب مشارکت های مردمی هرچه سریعتر به دنبال تکمیل طرح نیمه کاره توسعه آستان مبارکه امامزاده عبداله آمل باشند.

وی همچنین استکبار ستیزی و ایستادگی همیشگی در برابر دشمنان اسلام را مطلبه همیشگی مسلمین و انقلاب اسلامی وشعار راهبردی این ملت و کشور دانست.

امام جمعه بخش امامزاده عبداله آمل به توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف اشاره و تصریح کرد : اهداف شوم دنیای استکباری با هوشیاری و بصیرت مردم و روحیه مقاومت و ولایتمداری نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام غفاری گفت: دشمنان بر علیه ملت و کشور ما تمامی توطئه ها را بکار برده اند ولی به حول و قوه الهی و با ایستادگی ، صبوری و دشمن شناسی آن ترفندها نقش بر آب و ملت ما روز به روز به عزت و اقتدار رسیده است.

وی تصریح کرد: باید همواره با تاسی به دین و آموزه های الهی در مقابل دشمنان با قدرت و شجاعت و توام با درایت ایستادگی کرد و تسلیم زورگویی ها و خواسته های نامشروع و زیاده خواهانه آنها نشد.

بخش امامزاده عبدالله از توابع شهرستان آمل با ۵۲ روستا و بیش از ۲۰هزار نفرجمعیت یکی از پنج بخش درتقسیمات جغرافیایی این شهرستان است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: نیمه ، طرح ، امامزاده ، زائر ، شایسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.